מותגי נעליים לגברים

שמדברים על נעלי גברים מדברים למעשה על מספר סוגי נעליים כגון: נעלי ספורט וסניקרס, נעלי הליכה וטיולים, נעלי נוחות, נעלי אלגנט וכפכפים. אם גם אתם מחפשים אחר מותג נעליים לגברים היכול לשמש אתכם גם לטיולי שטח וגם להשלמת ה-לוק היומיומי הנחוץ לכם למקום העבודה וכדומה, זה הזמן לדעת הכול על מותג הנעליים טימברלנד.

טימברלנד מאז ועד היום

חברת טימברלנד החלה את דרכה בשנת 1952, כאשר תופר נעליים אמריקאי ממוצא יהודי העונה לשם נתן שוורץ, רכש את חברת ההנעלה האמריקאית ABINGTON SHOE COMPANY. בעשורים הראשונים להיווסדה, החברה המשיכה לעשות שימוש בשם הנ"ל, ורק בשנת 1973 לאחר שהחברה ייצרה מגפי עור עמידים למים אשר זכו לכינוי "טימברלנד", שם החברה שונה באופן סופי לשמה הרשמי של החברה.

דגם מגפי העור אותו ייצרה החברה בשנת 1973, מהווה בסיס ראשוני לכל עשרות הדגמים אותם ייצרה החברה מאז ועד היום, כאשר מותג הנעליים טימברלנד כולל בתוכו עשרות דגמים של נעלי נוחות ליומיום, נעלי הליכה וטיולים ומגפי ונעלי עור. אחד מהיתרונות המובהקים של נעלי טימברלנד טמון בעבודה שהם יכולים להתאים למגוון רחב של סגנונות לבוש, ואין זה משנה אם בחרתם לנעול אותם למקום העבודה, לטיול שטח או למטרות הליכה יומיומיות, כאשר העיצוב הייחודי של נעלי המותג טימברלנד, הפך אותם לאחד ממותגי הנעליים לגברים המובילים ביותר בעולם.

במהלך שנות ה-90 של המאה הקודמת, חברת טימברלנד החלה לייצר פריטי ביגוד נוספים לגברים ונשים, וביניהם: מכנסי טימברלנד, חולצות טימברלנד, סריגים, סווטשירים, ג'קטים ומעילים.

PLATIN מציגה: נעלי טימברלנד במחירים שוברי שוק !

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא עשרות דגמים של מותג הנעליים טימברלנד, וזאת לצד עשרות פריטי לבוש לגברים ונשים של המותג המוביל ועוד עשרות מותגי על ומותגי פרימיום מבוקשים במיוחד. נעלי טימברלנד המשווקים בחנות המקוונת שלנו, כוללים עשרות דגמים של נעלי הליכה וטיולים, נעלי ספורט ונעלי נוחות להליכה יומיומית, והכל במחירים שוברי שוק.

כמו כן, אנו מתחייבים למשלוח עד הבית תוך שלושה ימי עסקים ומאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם ליהנות מרכישה מאובטחת וממשק ניווט נוח וידידותי לתפעול. אם גם אתם מחפשים אחר נעלי טימברלנד לטיול הבא שלכם או להשלמת הלוק הגברי, זה הזמן להיחשף לקולקציית נעלי טימברלנד הממתינה לכם אצלנו, להתרשם מההיצע וליהנות מהמחירים האטרקטיביים שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר.