כך תבחרו משקפי שמש לקיץ הקרוב!

משקפי השמש הם לא עוד פריט אקססוריז המיועד לנשים וגברים כאחד, אלא פריט חובה לכל אילו מביניכם המעוניינים להגן על עיניהם מפני קרני השמש הישראלית, כאשר תפקידו של משקף שמש כזה או אחר הוא לסנן את קרני השמש ולהוריד את עוצמת אור השמש לרמה נמוכה בה העין יכולה לתפקד בנוחות מבלי לגרום לעיוותים בראייה. כפועל יוצא מכף, בחירת משקפי שמש לנשים או בחירת משקפי שמש לגברים, חייבת להתבצע בראש ובראשונה בהתאם לאיכויות המשקף על פי תפקידיו המרכזיים המופיעים לעיל.

מעבר לכך, ישנם מספר פרמטרים לבחירת משקפי שמש וביניהם: נוחות המשקף, תדירות השימוש שלכם במשקף, חומרי הגלם מהם מיוצרת העדשה ומסגרת המשקף, גוון העדשה ופרמטרים נוספים עליהם נרחיב בהמשך. בכל הנוגע לנוחות המשקפיים, חשוב לבחור משקפי שמש שאינם לוחצים מדי על האוזניים והאם אינם מכבידים יתר על המידה על אפיכם.  

בכל הנוגע לתדירות השימוש במשקף, חשוב לציין שבמידה ואתם עושים שימוש תדיר וקבוע במשקפי שמש, מומלץ לרכוש משקפי שמש המגיעים עם עדשות מסוג פוליקרבונט הנחשבות לעמידות יותר מפני שברים, שריטות וסדקים. בכל הנוגע להגנת העדשות על עיניכם מפני קרני השמש, מומלץ וחשוב לרכוש אך ורק משקפים העומדים בתקן הישראלי, כאשר גוון העדשה (כהה או בהיר) מתייחס לנושאים כגון: הגנה מקרינת UV. יחד עם זאת חשוב לציין שעדשות כהות יותר נחשבות לעדשות החוסמות יותר אור. כמו כן, מומלץ לרכוש משקפי שמש עם עדשות גדולות יותר המספקות הגנה טובה יותר לעיניים. בכל הנוגע לצבע העדשה, חשוב להחליט איך אתם רוצים לראות את העולם מבעד למשקפי השמש, ואם אתם מעוניינים לראות את העולם בגוונים הקרובים ביותר למציאות אנו ממליצים לכם ללכת על משקף עם עדשות בגוון אפור.

ומה בנוגע לסגנון העיצובי של המשקף?

כיום, תוכלו למצוא יותר ויותר משקפי שמש לנשים לצד משקפי שמש לגברים המיוצרים על ידי חברות מותג מובילות בתחומן. משקפי שמש אלו מגיעים במספר דגמים עיצוביים היכולים להתאים לסגנון העיצובי המועדף עליכם, אך גם בנושא זה, חשוב ומומלץ לבחור את הסגנון העיצובי של המשקף בהתאם למבנה הפנים.

PLATIN מציגה: קולקציית משקפי שמש לקיץ 2021

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא מבחר גדול של משקפי שמש לגברים ונשים המיוצרים על ידי מיטב החברות. היכנסו לקולקציית משקפי השמש שלנו וגם אתם תוכלו לראות את העולם מבעד למשקפי המותג המשווקים דרכנו.