איך לרענן את ארון הבגדים לקיץ הקרוב?

הקיץ בפתח וזה הזמן לרענן את ארון הבגדים שלכם לקיץ הקרוב. רוצים לדעת איך לעשות זאת נכון ועם הרבה סטייל? השורות הבאות נכתבו בשבילכם.

בדומה לכל עונה אחרת לאורך ימות השנה, גם בקיץ תוכלו להמשיך להיראות מלאי סטייל וליהנות מ- ים של מחמאות בכל הנוגע להופעה החיצונית שלכם. לצורך כך, תדרשו לרענן את ארון הבגדים שלכם במספר פריטי חובה של פריטי הלבשה והנעלה וזאת לצד פריטי חובה בתחום האקססוריז. להלן רשימה של פריטי חובה לקיץ הקרוב על פי חלוקה לנשים וגברים.

פריטי חובה לקיץ הקרוב בארון הבגדים של הגברים שביניכם

 לגברים שביניכם, אנו ממליצים על מספר פריטי חובה לאבזור ארון הבגדים לקיץ הקרוב וביניהם:

  • חולצות פולו קצרות בשלל צבעים - חולצות הפולו יכולות להתאים לכל אירוע וגם ליומיום והן משתלבות יופי גם עם מכנסי ברמודה קצרים וגם עם מכנס ארוך מבד או ג'ינס.
  • בגדי ים לגברים - כיום, תוכלו ליהנות מהיצע גדול ומרשים של בגדי ים לגברים הכולל בין היתר: בגדי ים צבעוניים או בצבע אחיד, בגדי ים ממותגים ועוד.
  • מכנסיים קצרות – מכנס קצר או בשמו העממי: ברמודה הוא ללא ספק פריט חובה בכל ארון בגדים גברי במהלך חודשי הקיץ, ואם כבר מכנסיים קצרות אנו ממליצים לכם לרכוש מספר מכנסי מותג לצד מכנסי ג'ינס קצר היכולים להתאים לכל אירוע.
  • סניקרס  ונעלי אצבע - בכל הנוגע להנעלה לקראת חודשי הקיץ חשוב ומומלץ לאבזר את ארון הנעליים במספר זוגות של נעלי אצבע לצד מספר זוגות של נעלי סניקרס אופנתיות

לנשים שביניכן, אנו ממליצים על פריטי החובה הבאים:

  • גופיות ספורט - פריט זה מיועד גם לנשים העוסקות בפעילות ספורטיבית כזו או אחרת וגם לאילו מביניכן המעוניינות לשמור על מראה ספורטיבי המותאם לימות הקיץ החמים.
  • חזיות ספורט - פריט נוסף מומלץ לנשים בחודשי הקיץ הן חזיות הספורט היכולות להתאים גם לחדר הכושר וגם לבילוי בחופי הרחצה או בריכות השחייה.

מעבר לכך, מומלץ גם לנשים וגם לגברים לאבזר את ארון הבגדים בפריטי אקססוריז המיועדים לחודשי הקיץ וביניהם: משקפי שמש, כובעים, חגורות, תיקי רחצה ועוד.

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים תוכלו למצוא את כל פריטי החובה לקיץ הקרוב גם לנשים וגם לגברים וליהנות מהיצע מרשים וגדול של בגדי מותגים במחירים מיוחדים. אז למי אתם מחכים? זה הזמן להתחדש...