מותגים מובילים ע"י מעצבים

אנשים רבים משלבים בלוק שלהם לעבודה, למסיבה או ליום יום בגדים ממגוון מותגים מהארץ ומחו"ל. פעם המותגים היו סמל סטטוס של ממש, והיום על אף שהם נגישים יותר לכולנו, עדיין יש חשיבות בבחירת מותגים ושילובם במלתחה. לפניכם רשימה של עשרת המותגים הכי פופולריים בארץ, ואפילו המלצה לדרך נהדרת למצוא מותגים איכותיים במחירים נוחים.

חשיבות המותגים בישראל

בעולם המודרני יש מאות מותגים בכל תחום – אופנה, אלקטרוניקה ומחשבים, רכבים, מוצרי מזון ושתייה, מסעדות ועוד. במגוון החנויות תוכלו למצוא הרבה מותגים מחו"ל אך גם בזירה המקומית לא חסרים שמות גדולים למוצרים איכותיים ופופולריים. במדינה שלנו שימוש במותגים יכול להיות סמל סטטוס, אבל גם רבים מאיתנו יודעים שיש מותגים שאיכות המוצרים שלהם טובה יותר בהרבה משל המתחרים, ובוחרים בהם בכל פעם כדי ליהנות ממוצרים איכותיים שיחזיקו הרבה זמן ולא יגרמו לנו לבזבז הרבה כסף לשווא. החיפוש שלנו אחר מותגים כולל שילוב של סטייל ייחודי, איכות מוצר בלי פשרות וגם יצירת רושם אצל הסובבים אותנו.

10 המותגים המובילים

לפניכם רשימה של עשרה מותגי אופנה פופולריים מאוד בכל קטגוריות האופנה – בגדי ספורט, בגדי יום יום, הנעלה, אקססוריז ועוד. את כל המותגים האלו תוכלו למצוא באתר שלנו:

GUESS

אחד המותגים המובילים ביותר בישראל לתיקים ולאקססוריז אופנתיים הוא המותג גס (GUESS). למותג זה יש גם פריטי לבוש רבים כמו מכנסי ג'ינס, חולצות וחליפות, לצד אקססוריז מכל הסוגים להשלמת הלוק היום יומי או לאירועים.

UGG

אחד מהמותגים המוכרים לנעליים הוא מותג UGG האמריקאי. מוצר הדגל שלהם הוא המגפיים הפרוותיות מבפנים שכולנו אוהבות לנעול בעיקר בחורף, אך תוכלו למצוא גם סנדלים עם רצועות וכפכפים שלהם בכל מיני צבעים וצורות.

טומי הילפיגר

טומי הילפיגר הוא מותר מוכר מאוד בעולם המספק בגדי נשים וגברים שיקיים ואיכותיים. המותג של טומי הילפיגר משווק גם נעליים פתוחות או סגורות, תיקים ועוד אקססוריז להשלמת הלוק שלכם.

קונברס אולסטאר

למי מאיתנו לא היו נעלי אולסטאר כשהיינו צעירים יותר? מותג קונברס אולסטאר התפתח עם השנים ופרט לנעליים האייקוניות המגיעות בשלל צבעים ועיצובים, תוכלו לרכוש גם פריטי לבוש אחרים שלהם כמו חולצות, מכנסיים וכובעים.

קלווין קליין

אם אתם מחפשים מותג שיציע לכם מגוון רחב של פריטי לבוש, קלווין קליין הוא המותג בשבילכם – חולצות ומכנסיים לגברים ולנשים, תיקים, כובעים, חזיות וטופים לנשים, כפכפים, מעילים ונעליים – את הכול תוכלו למצוא במותג אחד שישלים לכם את המלתחה.

ראלף לורן

ראלף לורן הוא עוד שם מוכר בתחום האופנה, וכל בעל ידע בתחום יכיר את המותג הזה בוודאות. באתר שלנו תוכלו למצוא משקפי שמש אופנתיים ממותג ראלף לורן המתאימים לכל לוק יום יומי או רשמי.

REPLAY

עוד אחד מהמותגים המוכרים והנפוצים בארץ הוא מותג ריפליי (REPLAY), המשווק מגוון פריטי לבוש לגברים ולנשים כמו חולצות, מכנסיים, מגוון סוגי נעליים וגם מעילים, כובעים, בגדי ספורט, תיקים וארנקים.

אלדו מורו

גברים, השם הבא רלוונטי לכם מאוד – מותג אלדו מורו יספק לכם את כל מה שאתם צריכים כדי שתהיה לכם מלתחה מגוונת, אופנתית וגם איכותית. בין אם אתם צריכים זוג נעליים יפות, הלבשה תחתונה חדשה או חולצות שיושבות בול, זהו אחד המותגים המובילים המתאימים בדיוק בשבילכם.

אלו יוגה

באתם למכון וראיתם מישהי שלובשת טייץ מהמם שגם נראה ממש נוח? רוב הסיכויים שהיא לובשת בגדי ספורט של אלו יוגה. זהו מותג המוכר ברחבי העולם, והוא יספק לכם בגדי גוף, סטים של טופים וטייצים, מעילים וקפוצ'ונים שיהפכו אתכן למתאמנות רציניות ושיקיות. כמובן, פריטי הלבוש האופנתיים של אלו יוגה מתאימים גם ללבישה ביום יום, ולא חייב להיות חולת כושר כדי ליהנות מהבגדים הנוחים והמהממים של אלו יוגה.

אמפוריו ארמני

אין מבינים באופנה כמו האיטלקים, ובית ארמני הידוע הוציא מותג ייחודי ששמו אמפוריו ארמני (ולפעמים תיתקלו גם בשם EA7). באתר שלנו תמצאו מגוון פריטי לבוש לגברים מהמותג הזה, כמו חולצות, נעליים ומעילים מחמיאים ונוחים.

כיצד הפכו המותגים לפופולריים כל כך?

כפי שכבר ציינו, מותגים הם סמל סטטוס בכל מיני חברות ואוכלוסיות. בעבר היכולת לקנות מותגים הייתה שמורה רק לעשירים ביותר, או שהיו מותגים שמכרו במכוון את מוצריהם רק לקהל מסוים, ואם אדם היה מתהלך ברחובות ומציג את רכושו הממותג, הוא היה יוצר רושם של איש עשיר, בורגני ובעל מעמד גבוה בקרב הסובבים, וכך גם המוניטין של המותג עלה. במהלך השנים עוד ועוד אנשים הצליחו להגיע למצב כלכלי המאפשר להם לרכוש מותגים, ובמקביל הרבה שמות גדולים בתעשייה החליטו להרחיב את קהל הלקוחות שלהם, וכעת כולנו אוכלים מוצרים ממותגים, לובשים אותם או נוהגים בהם – אך המחשבה על סמל הסטטוס עדיין קיימת, גם אם בפועל אין להחזקה במותגים חשיבות אמיתית בימינו. כמובן, גם המוניטין ששמות גדולים צברו במהלך השנים משך לקוחות חדשים להשתמש במוצרים שלהם, ועם השנים הם הצליחו לשמור את מעמדם כבעלי ערך ואיכותיים.

האם אפשר לרכוש מותגים במחירים זולים?

מותגים רבים בתחום האופנה פותחים חנויות עודפים ייעודיות כדי לייצר עוד הכנסות מפריטים שיצאו מהאופנה ומהקולקציה הנוכחית, או כאלו פגומים שאי אפשר למכור בחנות הרגילה במחיר מלא. ברוב המוחלט של המקרים העודפים של מותגים הם בגדים באיכות טובה מאוד, והם נמכרים בהנחה ניכרת כך ששני הצדדים מרוויחים מהעסקה המשתלמת – המותג נפטר מפריטים שהוא לא צריך, והלקוחות קונים מוצרים טובים במחיר נוח.

סיכום

מותגים הם סמל סטטוס של יוקרה ובדרך כלל גם חותמת איכות למוצרים, ואנשים רבים רוכשים בגדים ממותגים כדי להבטיח שהם משתמשים בפריטים יפים, איכותיים ואופנתיים. בארץ יש לא מעט מותגים השולטים בשוק, כמו גס המספקים פריטי לבוש ואקססוריז, קונברס אולסטאר המוכרים בעיקר בזכות הנעליים שלהם, אלו יוגה לבגדי ספורט איכותיים, אמפוריו ארמני למי שמחפש בגדים יפים משם גדול ועוד מותגים רבים.