אישה בחדר כושר

 

אימון בחדר כושר הוא רעיון מצוין לכל מי שמחפש איך להזיז את הגוף ולעבוד על חיזוק השרירים ועל שיפור סיבולת לב-ריאה. בחדר הכושר נמצא מגוון של מתקנים לחיזוק השרירים כמו משקולות ורצועות למיניהן, וגם כאלו לשיפור הסיבולת כמו הליכונים להליכה ולריצה, אופני כושר ועוד. כדי להפיק את המקסימום מכל אימון בחדר הכושר, חשוב מאוד להגיע כשיש לכם כל הציוד המתאים, ואם אתם עדיין לא יודעים בדיוק מה כדאי להביא, הכנו בשבילכם את הרשימה המלאה ובה כל הציוד שכדאי מאוד שיהיה אתכם בכל פעם שאתם מתאמנים. הכינו את תיק הספורט שלכם, אנחנו מתחילים.

מה לקחת לחדר כושר?

מיד נתחיל וניתן את הרשימה המלאה ונדבר על כל הפריטים שחשוב לקחת איתנו לחדר כושר, אבל רגע לפני בואו נדבר על הפריט הבסיסי ביותר, זה שיאפשר לנו לשאת את כל הציוד שלנו בנוחות ובצורה מסודרת – התיק. אפשר למצוא לא מעט תיקי גב לחדר הכושר בעיצובים שונים ואפשר גם לבחור בתיקי נשיאה. כך או כך מומלץ לבחור בתיק איכותי וחזק שישרת אותנו בצורה טובה למשך שנים ארוכות.

מגבת

בחירת המגבת המתאימה לחדר הכושר חשובה מאוד לנוחות מקסימלית ולהיגיינה. כדאי לבחור במגבת העשויה מחומרים סופגים ומנדפים, כמו מיקרופייבר, שתספח זיעה ביעילות ותתייבש מהר כדי למנוע ריחות לא נעימים. בחרו במגבת בגודל מתאים שתוכלו לתלות על ציוד הכושר ושתכסה את הגוף כמו שצריך. חפש תכונות אנטי בקטריאליות כדי למנוע התרבות חיידקים ולשמור על הניקיון. נוסף לאלה כדאי לבחור מגבת קלה וקומפקטית לניידות נוחה. בחירת המגבת הנכונה תשדרג את חווית האימון שלכם ותעזור לשמור על היגיינה באימון ועל מינימום של אי נוחות והזעה.

בקבוק מים – חובה!

בקבוק מים הוא מן הסתם אחד מפריטי החובה החשובים והבסיסיים ביותר, אם לא החשוב שבהם. בקבוק מים איכותי יאפשר לכם להרוות את עצמכם במהלך האימון ויאפשר לכם להאריך כל אימון עוד טיפה. מומלץ שלא להתפשר על בקבוק פלסטיק של מים מינרליים, אלא לרכוש בקבוק איכותי וייעודי לאימונים. אפשר למצוא בקבוקים מעולים שיש להם כמות גדולה של מים, שאקלים וקליפסים לחיבור לכל מיני מקומות, שמירה על טמפרטורה נמוכה או גבוהה וכן הלאה. בקבוק מים טוב ואיכותי הוא אחד הפריטים הבסיסיים ביותר שצריך לקחת אתכם לחדר הכושר.

בגדי ספורט

בגדי ספורט הם חשובים ביותר וצריך לשים לב שאנחנו לא הולכים בטעות לאימון בבגדים לא מתאימים. לגברים מומלץ לבחור במכנסיים קצרים (אפשר בחורף טרנינג) ובחולצה מנדפת זיעה. אצל נשים אפשר לבחור בטייץ, בחזיית ספורט ולשני המינים מומלץ בחום להצטייד בסופגי זיעה איכותיים. אל תתפשרו על הביגוד ובחרו במותגים מובילים כמו אלו יוגה או נייק. בגדים נוחים יאפשרו לכם למקסם ביצועים ויחזיקו מעמד במשך שנים ארוכות, ככה שלא תצטרכו להוציא הרבה כסף בתקופת זמן קצרה.  

נעלי ספורט

נעליים מתאימות לאימוני כושר הן עוד דבר בסיסי ביותר שאתם חייבים לקחת אתכם לכל אימון בחדר הכושר. שימו לב שאתם בוחרים נעליים שמתאימות לסוג האימון שלכם, ואם אתם נוהגים לרוץ הרבה כדאי שיהיו לכם נעלי ריצה טובות. השקיעו במותגים מובילים כמו אדידס, נייק, אסיקס ופומה. שימו לב שאפשר למצוא נעלי נשים איכותיות ביותר שמתאימות לכל סוגי האימונים. עוד דבר שחשוב לשים אליו הוא איכות הנעל והשחיקה. רצוי שלא להשתמש בנעליים אחרי תקופת זמן מסוימת וחשוב להתחדש ולהגיע תמיד בנעליים חדשות שמספקות את התמיכה האולטימטיבית לכף הרגל.

בגדי ים אם יש בחדר הכושר בריכה

בחדרי כושר רבים ברחבי הארץ יש בריכת שחייה המאפשרות לתרגל גם שחייה בסגנונות שונים. נכון, לא כולם אוהבים להתאמן בשחייה, אבל לגמרי שווה לעשות את זה מדי פעם כי מדובר באימון נהדר שעובד במקביל על חיזוק השרירים ועל שיפור של סיבולת לב-ריאה. בדיוק בגלל זה מומלץ שיהיה לנו בתיק בגד ים אחד לפחות שיאפשר לנו לשחות מתי שרק נרצה. אפשר למצוא מבחר של בגדי ים לגברים ובגדי ים לנשים ובמלתחות של חדרי הכושר גם אפשר לשטוף אותם אחרי השחייה כדי לשמור עליהם נקיות וטובות.

אוזניות

אין ספק שזוג אוזניות איכותי הוא פריט חובה לכל אימון בחדר הכושר. את האוזניות אפשר לחבר לטלפון הנייד שלנו ולהאזין למוזיקה או להסכתים ובדרך כלל אפשר גם לחבר אותן ישירות אל מערכות המדיה של חדר הכושר שאפשר למצוא כמעט בכל המכשירים. שימו לב שמומלץ בחום להצטייד באוזניות ייעודיות לכושר, כאלו המסננות רעשי רקע ומקובעות לראש בצורה טובה. כמו כן שווה לדעת שאפשר למצוא אוזניות מיוחדות שאפשר להשתמש בהן מתחת למים אם אתם אוהבים לשחות כחלק משגרת האימונים שלכם. לא, אתם ממש לא חייבים את האוזניות הכי יקרות שיש, אבל כן כדאי להשקיע בזוג אוזניות המיועדות לשימוש בחדרי כושר ולאימונים.

ציוד למקלחת

בתיק הספורט שלכם חשוב להחזיק פריטי חיוניים למקלחת שיאפשרו לנו לשמור על היגיינה ועל רעננות לאחר כל אימון. בראש ובראשונה חשוב שיהיה בתיק סבון כלשהו לשטיפה במקלחת. אל תשכחו לארוז כמובן שמפו ומרכך או כל מוצר אחר שאתם משתמשים בו לניקוי ולהזנה של השיער. אל תשכחו פריטים נלווים כמו סכין גילוח, קרם גילוח, מגבת לייבוש לאחר המקלחת וכן הלאה. אל תשכחו גם דאודורנט, מברשת שיער או מסרק, הלבשה תחתונה לגברים והלבשה תחתונה לנשים וכל מוצר טיפוח שהוא שבו אתם משתמשים בדרך כלל בשגרת היום-יום. הפריטים הללו בהישג יד יעזרו לכם להרגיש רעננים לאחר כל אימון.

לסיכום

בשורה התחתונה, ארגון מראש של כל הציוד לקראת האימון יבטיח אימון אפקטיבי יותר ובאופן כללי חוויה טובה יותר. שימו לב שיש ציוד שאפשר להשאיר באופן קבוע בתיק ופריטים אחרים שצריך להוציא ולהכניס בכל פעם. זה הזמן להיכנס לאתר פלטין ולהצטייד בכל הביגוד ובמותגים שאתם צריכים לאימון שלכם שיעזרו לכם להרגיש הכי טוב שיש ולהוציא יותר מכל אימון. שיהיה בהצלחה!