טרנדים קיץ

הקיץ מגיע ואתם חולמים להיראות הכי בסטייל שיש? מה הבעיה! כל מה שצריך הוא להכיר את הטרנדים החמים שמלווים אותנו הקיץ הזה ואת המותגים המובילים שמייצרים לנו פריטים פשוט מושלמים בכל הסגנונות האלה. מנעלי הסניקרס הנהדרות שאיתנו תמיד, דרך מראה הספורט אלגנט שרק הולך ונעשה פופולרי ועד לכובעים ולצבעי הגלידה – אלו הם 12 הטרנדים החמים של קיץ 2023 שאתם פשוט חייבים להכיר.

12 הטרנדים שאתם חייבים להכיר

הקיץ הזה מאופיין בכמה טרנדים ייחודיים והרבה מותגים מובילים הם אלו שהביאו את הבשורה. בואו נכיר את 12 הטרנדים החמים והמובילים לקיץ 2023, ושיהיה לנו קיץ לוהט, כיפי ובלתי נשכח!

אוברסייז חזר ובגדול

מי אמר שהגודל לא קובע? נראה כי הקיץ הזה מביא איתו בשורה חדשה-ישנה – בגדים רפויים במידה קצת יותר גדולה. אנחנו לא מדברים על החולצות ראפרים ענקיו, אלא על בגדים במידה מעט יותר גדולה שיושבים על הגוף בצורה נוחה, אלגנטית וטבעית. הטרנד הזה מתכתב עם נושאים חברתיים חשובים כמו דימוי גוף וקבלה עצמית ונראה שאנחנו באמת הכי יפים כשנוח לנו.

כפכפי UGG

את המותג המוביל האג אנחנו מכירים כבר מזמן, עם המגפיים הפרוותיים והניצחים שהם אולי הפיס המושלם ביותר לנשים בחורף. כפכפי האג הם הדבר הכי מדליק בתחום ההנעלה היום עם עשרות עיצובים ייחודיים בלי פשרה על היציבות ועל הנוחות. הכפכפים הם בהחלט פריט מושלם לקיץ והם מתאימים גם לחוף הים, אבל גם למשרד בעבודה. ובמדינה חמה כמו שלנו, זה לא ממש מפתיע שאפשר לראות הרבה נשים נועלות אותם גם בחודשים הקרים יותר של השנה.

סניקרס

אם יש טרנד אחד שפשוט לא עוזב אותנו (וטוב שכך), אלו הם הסניקרס. נעליים נוחות, יפות ומתאימות למגוון אירועים. נעלי סניקרס הולכות מעולה בשילוב ג׳ינס, חצאיות ושמלות ועל הדרך הן גם מאוד נוחות ומאפשרות הליכה מאומצת כשצריך. וכשמדברים על סניקרס ועל הלוק המדליק הנצחי, אין ספק שנעלי קונברס אולסטאר הם המותג המוביל זה שנים. השילוב של הנוחות, האלגנטיות והפשטות הולך ומשתדרג ככל שחולפות השנים ותוכלו למצוא בקלות מאות דגמים מדליקים שיתאימו לכל לוק שהוא.

ספורט אלגנט

ספורט ואורח חיים בריא הם כבר היום דבר שבמיינסטרים ואנשים מבינים יותר ויותר את החשיבות של חיים בריאים, ואם אפשר גם לעשות את זה בסטייל, אז לא פלא שהדבר הזה גם זולג החוצה אל מחוץ לחדרי הכושר ולחדרי הסטודיו לאימונים. ככל שעובר הזמן אפשר לראות שבגדי הספורט הולכים ותופסים מקום בתור בגדים ליום יום ובצדק. מותגים מובילים כמו אלו יוגה מאפשרים לנשים את השילוב המושלם בין בגד שהוא מצוין לכל פעילות ספורטיבית ומאומצת (מהליכה נעימה בפארק ועד לריצת מרתון), אבל גם נראה טוב ויושב מצוין על הגוף.

הג'ינס הגבוה עוד איתנו

איזה כיף שהג׳ינסים הגבוהים עוד איתנו ובהחלט מדובר בלוק נפלא. גזרה פשוט נהדרת שמחמיאה לכל אחד ואחת בכל מבנה גוף, וכמובן שאפשר להתאים לג׳ינס פחות או יותר כל חלק עליון שרוצים, אם זו טוניקה קלילה, חולצת בטן, סטרפלס ואפילו טופ ביקיני כשהולכים לים.

פדלפון

הפדלפון היה הלהיט הענק של שנות ה-70, עשה קאמבק קצר וקצת פחות מוצלח בשנות ה-90, והיום הוא חוזר אלינו ובגדול במראה משודרג. מכנסיים המתרחבות בחלק התחתון למראה קצת היפי ומשוחרר. אם בשנות ה-90 ראינו ג׳ינסים שיש להם התרחבות גדולה ואף מוגזמת, היום אנחנו כבר מדברים על עיצובים אלגנטיים ונעימים בלבד. גם כאן היתרון של הפדלפון הוא ההתאמה למגוון פריטים אחרים, למגוון של טופים וחולצות ולשלל אקססוריז.

שילוב אקססוריז ונעליים

אומרים שאישה אופנתית היא כזו שיודעת להתאים בצורה מושלמת בין הנעליים לתיק ולאקססוריז בכלל. נראה שהטרנד של פריטים ואביזרים נלווים הולך ותופס תאוצה, ובעזרת תיק מעוצב אפשר לשדרג בקלות את הלוק ולהתכתב עם הטרנדים שהולכים היום. תיקי גס למשל הוא בחירה פשוט מעולה. אלגנטיים, נוחים, קטנים אך פונקציונליים. בדיוק מה שצריך בשביל לשדרג את הסטייל ברגע. זה לא משנה איך עושים זאת ואם מתאימים את האקססוריז לנעליים או להיפך, העיקר לשים על זה דגש אם רוצים להתכתב עם הטרנדים העכשוויים.

בגדים בצבע מטאל

הבגדים המטאליים כבר הפכו לחלק מאיתנו והם סמל ליוקרה, סטייל וקלאס. אפשר לראות את מיטב הידוענים ומשפיעני הרשת לבושים בבגדים מטאליים וזה בהחלט טרנד ייחודי ומדליק למדי. מה שכיף זה שאפשר למצוא מגוון עצום של פריטים בצבע מטאל – חולצות,נעליים, מכנסיים, כובעים, ז׳קטים ועוד.

הווינטג' כובש את שנות ה-20

אנשים אוהבים נוסטלגיה – ובצדק. תמיד כיף לחזור אחורה בזמן, לסטייל שכבר אין היום. אם אתם מחפשים בגדים בסגנון, תוכלו למצוא כמה דגמים פשוט מדליקים ומעולים של המותג המוביל טומי הילפיגר. איך אומרים, ההיסטוריה חוזרת? ונראה שגם היום וינטג׳ זה לגמרי הדבר החם ביותר בעולם האופנה.

הדפסים מודגשים של מותגים

מי לא אוהב מותגים, בינינו? היום כל הדיבור זה להדגיש את המותגים שלנו ולהתגאות בהם, וזה בהחלט הגיוני שזהו טרנד חם ביותר בקיץ של 2023. תוכלו למצוא מגוון בגדים שעליהם הדפסים של מותגים – חולצות, ג׳ינסים, מכנסיים קצרים, שמלות ועוד. איזה מותגים? היום כמעט ואין מותג שלא מציע אפשרויות כאלו – טומי הילפיגר, גס, אלו יוגה, האג ועוד. ההדפסים בדרך מגיעים בדוגמאות ייחודיות ובולטות, מה שהופך את הלוק הכללי ליותר עכשווי, טרנדי ומדויק. אם אתם מחפשים את הטרנד, השיק, הסטייל, היוקרה, המגע הנוצץ וגלאם – הדפסים מודגשים של מותגים הם בהחלט הכיוון גם בשבילכם.

צבעי גלידה

בקיץ אנחנו אוהבים פריטים שמזכירים לנו את הקיץ ואת העובדה שחם וכיף להסתובב בחוץ. ומה מזכיר קיץ יותר מגלידה? זוהי הסיבה שצבעי הגלידה חוזרים אלינו ובענק – ורוד, טורקיז, צהוב בהיר – כל הצבעים האלה של גביע גלידה מסורתי הם עכשיו מגמה חזקה ביותר בעולם האופנה. אפשר למצוא מגוון עצום של בגדים בצבעים האלה, חולצות טי לנשים ולגברים, שמלות, מכנסיים קצרים ומכנסי ברמודה ואפילו הלבשה תחתונה בצבעי גלידה. אלו צבעים נעים לעין, מרעננים וכאלה שבהחלט מצדיקים את הבחירה בהם.

כובעים

אולי זה קשור לזה שכל כך חם, אבל בכל מקרה נראה שהכובעים הם כאן יותר מתמיד. הקיץ הזה מביא איתו כובעים מכל הסוגים – כובעי מצחייה, כובע טמבל, כובע ים רחב שוליים ועוד.

לסיכום

אם גם אתם רוצים להרגיש הכי טרנדיים ונכונים בקיץ הקרוב, אלו הם 12 הסגנונות המובילים שכדאי לכם לאמץ. כאן באתר תמצאו ביגוד ואקססוריז של המותגים המובילים בעולם בדיוק בסגנונות האלה במחירים מעולים ובמשלוח מהיר עד הבית. למה אתם מחכים?