טרנדים אופנה

אם גם אתם רוצים לצאת מהבית בשיק, בסטייל ובעיקר בלוק שמתאים לטרנדים החמים ביותר של שנת 2023, זה בדיוק הזמן להכיר את כל הטרנדים החמים האלה.

בואו נדבר על שילוב של הלבשה תחתונה בלוק, על בגדי אוברסייז, על לוק ספורט אלגנט ועל שלל טרנדים נוספים וחמים לשנת 2023.

הטרנדים האופנתיים לשנת 2023

שילוב הלבשה תחתונה עם הכול

בואו נתחיל בטרנד שהוא בלי ספק שייך לשנת 2023 – השילוב של הלבשה תחתונה בכל סגנון לבוש שהוא.

אנחנו מדברים על תחתונים וחזיות מתחת לבגדים שקופים, על חולצות רחבות החושפות טופים מסוגננים, על ביריות, תחרה, סאטן ועוד שלל בדים של הלבשה תחתונה שהם פשוט סקסיים ומזמינים לגמרי.

הלבשה תחתונה הולכת טוב עם הכול והשילוב הזה הוא סממן ברור של השנה הנוכחית. במדינה חמה כמו ישראל זה מתבקש, והלבשה תחתונה היא הדרך המינימליסטית ביותר להיראות בשיא הסטייל.

 

בוהו שיק

בוהו שיק הוא סגנון אופנתי המשלב השפעות בוהמייניות והיפיות באלמנטים עכשוויים. שימוש בבדים זורמים, בצלליות רפויות, בצבעי אדמה ובדפוסים אקלקטיים, בוהו שיק משדר אווירה חופשית ונינוחה.

אביזרים כמו תיקי פרנזים, תכשיטי שכבות וכובעי תקליטונים משלימים את המראה. פופולרי בקרב סלבס בארץ ובעולם, סגנון ששם דגש באינדיבידואליות וביצירתיות ומשדר חוסר דאגה.

הבוהו שיק הוא אחד הטרנדים החמים בימינו. מותג Guess הוא דוגמה נפלא למותג שמתכתב בסגנון הבוהו ואפשר למצוא פריטים ממש יפים לשדרג איתם את הלוק.

 

אוברסייז

טרנד אופנת האוברסייז כבש את עולם האופנה בסערה והביא לעולם נוחות וקלאס באפס מאמץ. בגדים במידות גדולות, כמו סוודרים רחבים, שמלות רפויות ומכנסיים רחבים, מאפשרים מראה נינוח וקליל.

הסגנון חורג מהנורמות המגדריות ומאפשר לגברים ולנשים לאמץ את האסתטיקה הנוחה והבלתי מגבילה.

הטרנד זכה לפופולריות בזכות הרבגוניות שלו והוביל קו חדש של אופנה ניטרלית ויותר ״בודי פוזיטיב״.

 

שילוב אולסטאר בכל לוק

אומרים שיהלומים הם נצחיים, אבל אם יש נעל אחת שנותנת להם פייט הרי מדובר במותג אולסטאר האלמותי.

נראה שהנעליים הנוחות האלה, שקיימות כבר עשרות שנים, פשוט מסרבות לצאת מהאופנה ונראה שלא ממש משנה איך הלבוש משתנה ואילו טרנדים עולים, הנעליים פשוט ישתלבו בצורה מעולה.

נעלי אולסטאר הן פשוט משהו שהולך נהדר בכל לוק – מכנסיים קצרים או ארוכים, שמלות, טייצים, בגדים חגיגיים, בגדים יו\ם-יומיים – בקיצור הכול.

היום אפשר למצוא לצד הדגמים הקלאסיים גם דגמים יותר מיוחדים ושווה בהחלט להכיר את ההיצע הרחב.

 

ספורט אלגנט

ספורט אלגנט הוא שילוב קלאסי ומנצח של בגדי ואביזרי ספורט בסגנונות מתוחכמים ואלגנטיים.

הטרנד כולל בגדי ספורט כמו מכנסי טרנינג מחויטים, נעלי ספורט מצוחצחות וקפוצ'ונים אופנתיים, בשילוב פריטים אופנתיים כמו בלייזרים, כפכפי UGG, שעונים חכמים ועוד.

התוצאה היא מראה דינמי ועכשווי שמתאים גם לאירועים מזדמנים וגם לאירועים רשמיים. אופנת הספורט אלגנט מביאה איתה נוחות ופונקציונליות תוך שהיא משדרת אסתטיקה מעודנת ואופנתית.

הפופולריות של הסגנון נובעת מהיכולת שלו לתת מענה לאורח החיים העמוס והפעיל של אנשים מודרניים מבלי להתפשר על סגנון ותחכום.

 

בלייזרים – השיק החדש

טרנד הבלייזרים הוא אחד הטרנדים החמים והבולטים לא רק בשנה הנוכחית, אלא בכלל בשנים האחרונות. בלייזרים ורסטיליים בסגנונות שונים הם היום חלק מרכזי מלוקים שונים, קז׳ואליים ורשמיים כאחד.

מעיצובים מחויטים קלאסיים ועד לסגנונות קלילים יותר, בלייזרים הם התופסת המושלמת לכל אאוטפיט. נלבשים מעל ג'ינס, שמלות או אפילו מכנסיים קצרים ומרימים את המראה ללא מאמץ.

הטרנד הנצחי והמתוחכם הזה ממשיך להיות אפשרות מעולה לכל מי שמחפש מגע של אלגנטיות ועידון במלתחה.

אפשר למצוא היום בלייזרים מהממים של מגוון מותגים כמו קלווין קליין ועוד הרבה מותגי יוקרה שאימצו לחיקם את הטרנד.

 

הג'ינס חזר ובגדול

טרנד הג'ינס היה ונותר טרנד נצחי שמשתדרג כל הזמן. מג'ינס קלאסי ועד לגזרות מיוחדות וחדשות, ג'ינסים ממשיכים להוות בחירה רב-תכליתית ואייקונית.

בין אם סקיני, רחב או נמתח, ג'ינסים מתאימים בלי הרבה מאמץ כמעט לכל אירוע ויעבדו מצוין ביום עבודה וגם בבילוי במסעדה.

הפופולריות הבלתי נגמרת שלהם קשורה לנוחות, לעמידות וליכולת המופלאה לשבת מצוין על כל מבנה גוף. טרנד הג'ינס ממציא את עצמו בכל פעם מחדש ונראה שבשנת 2023 הוא איתנו יותר מתמיד.

 

טרנד ספארי

טרנד אופנת הספארי שואב השראה מעולם הטבע ובעלי החיים עם גווני אדמה, חאקי, בגדים בסגנון שימושי והדפסי חיות שיוצרים מראה מחוספס ומתוחכם.

מעילי ספארי, מכנסי קרגו, וסטים למיניהם – כל אלו הם בגדר אפשרויות מעולות שהולכות מצוין בשילוב סנדלים או מגפיים נוחים (שווה להכיר כמה מהדגמים הנפלאים של המותג פומה).

טרנד הספארי מביא תחושה של טבע וטיולים למראה היום-יומי ואביזרים בהשראת ספארי כמו כובעי דלי ותיקים ארוגים מוסיפים ללוק הסופי.

הטרנד הזה הוא התשובה לאנשים שמחפשים שילוב של פרקטיות ואלגנטיות ומעריכים אלמנטים שונים של טבע בלוק הכללי.

 

פייטים חזרו ובגדול

יש דברים שלא ממש מפתיע שחזרו או נשארו, כמו ג׳ינסים או נעלי אולסטאר, אבל זה לא משהו שאפשר להגיד על אופנת הפייטים. הפייטים חזרו אלינו ממש בדלת האחורית ונראה שכמה סלבס בעולם דאגו שזה יקרה.

הפייטים מושכים את העין, מתאימים לבגדים ניטרליים אחרים והופכים כל לוק שגרתי ומשעמם לחגיגי ומושך את העין.

שימו לב שעם הפייטים חייבים ממש להיזהר ואנחנו רוצים להימנע ממראה צעקני מדי, אבל אם נשכיל לשלב אותם בלוק בחוכמה אנחנו לגמרי יכולים לשדרג כל אאוטפיט ואפילו נצליח להפוך כל מראה משעמם למראה מרהיב.

 

לסיכום

אם גם אתם רוצים לרענן את הלוק שלכם ולהיראות הכי 2023 שיש, אלו הם הטרנדים המובילים של השנה שאתם צריכים לאמץ ולהקפיד עליהם.

שווה לוודא שיש לנו כמה וכמה פריטים בארון שמתאימים לכל אחד מהטרנדים, וכאן באתר תוכלו למצוא מגוון מותגים מובילים ודגמים נהדרים של ביגוד והנעלה. סטיב מאדן, גס, פומה, טומי הילפיגר, קונברס, ואנס ועוד. מוזמנים להתחיל לעיין. בהצלחה!