המוטיבציה לספורט מתחילה מהאאוטפיט שלו

אחת מהסיבות הכי ממריצות להניע את עצמנו לעשות ספורט, היא כשיש לנו אאוטפיט אהוב של ספורט בארון שרק מחכה שנלבש ונצא איתו החוצה. 

האמת שהדבר הזה נכון בכל תחום, כשיש לנו בגד שאנחנו אוהבות ללבוש - אנחנו נמצא בכוח סיבות לצאת מהבית כדי להיראות איתו,  אם אין לכן טוטאל לוק שעושה לכן חשק לצאת מהבית ולהתאמן, המאמר שלפניכן ימקד אתכן במה שחשוב לקנות.

 

תאספי את מה שאת לא רוצה שיברח 

 

טופ לספורט הוא אחד הדברים הכי חשובים שישפיעו על ההנאה שלך במהלך האימון. חזה שלא מוחזק כמו שצריך - מהר מאוד יהפוך להיות עול בשבילך, במיוחד אם את בעלת חזה גדול, וסביר להניח שלא תרצי ללבוש אותו שוב באימון הבא. 

לנשים בעלות חזה גדול בדרך כלל יתאימו טופים יותר מאסיביים עם כתפיות עבות יותר שלא "יקרעו" את השכמות במהלך האימון, נשים בעלות חזה קטן יותר יוכלו להסתפק גם בטופים עם כתפיות דקות. 

 

תסתירי את מה שאת לא רוצה שיראו 

 

טייץ לספורט הוא אחד מהדברים שהכי שווה להשקיע בהם כסף, כיוון שהוא צריך להיות מצד אחד נוח, גמיש וכמה שפחות מכביד על הגוף על מנת שתוכלי להרגיש קלילה ולנוע בחופשיות, מצד שני הוא צריך להיות כזה שמחזיק טוב את הגוף ולא מסגיר את צבע התחתון שהחלטת ללבוש באותו יום. 

בשוק ישנם שלל טייצים לנשים, אבל חלק גדול מהם שקופים ולא מתאימים לאימון שצריך להתכופף בו, בחברות מוכרות בדרך כלל הטייצים לא שקופים כלל. 

 

 

 

אל תשכחי שבדרך לאימון את עוברת ברחוב או בקניון 

 

ללבוש טופ וטייץ לאימון זה מעולה, אבל רוב הנשים לא אוהבות להסתובב ככה גם ברחוב כשהן בדרך לאימון או מהאימון. רצוי שתמיד תהיה לך חולצה קלילה שתוכלי לזרוק מעל הטופ ולהסתובב איתה בכיף גם בחוץ.

ישנן גם כאלה שמעדיפות את כל האימון לבצע עם גופיה או חולצה, אז במקרה הזה, חשוב להקפיד לרכוש חולצה שהיא מבד מנדף זיעה, אם החולצה תהיה סחוטה כולה במהלך האימון - את תסבלי, ואם את במקום ממוזג או בחוץ עם רוח - אפילו תתקררי. 

 

תשלימי את הלוק ותני כבוד לאקססוריז 

תיק, נעליים, כובע או אפילו סופג זיעה הם אקססוריז שלעיתים אנחנו פחות מתחשבים בהם כשאנחנו בוחרים את הלוק לאימון. אבל האמת היא, שהם משחקים תפקיד נכבד בטוטאל לוק שלך והם מקפיצים את הלוק בכמה רמות למעלה. 

ישנו מגוון רחב של בגדי ספורט לנשים שאפשר למצוא, כל אחת תתחבר לגזרה וסגנון שונים, המזל הוא, שככל שהזמן עובר ישנה מודעות גבוהה יותר לחשיבות של ספורט, ונוצר מצב שחברות האופנה מתאימות את עצמן ומוציאות עוד ועוד דגמים. וכשמדובר בספורט, שעוזר לבריאות, כל המרבה - הרי זה משובח ;)