אאוטפיט לחורף

החורף בפתח וזו הזדמנות מצוינת לרענן את המלתחה ולהרכיב לוקים חורפיים ממגוון פריטים עיצוביים, החל מחולצות בייסיק ועד שמלות ומעילים. אז אילו סגנונות עיצוביים ילוו אותנו בחורף הקרוב? איך אפשר לשלב כמה פריטי לבוש ליצירת מראה חורפי ומושלם? כל התשובות ומידע נוסף במאמר שלפניכן.

האאוטפיט לחורף שכל אישה חייבת להכיר

ספורט אלגנט

ספורט-אלגנט הוא סגנון לבוש מודרני המשלב בין סגנון ספורטיבי לסגנון אלגנטי, תוך התאמת הפריטים שמזוהים בסגנון האלגנטי לפריטים ספורטיביים. הם מאופיינים בנוחות, בצבעוניות, בדוגמאות ובהדפסים מיוחדים. סגנון ספורט-אלגנט מתאים יותר לימי קיץ, אך בעזרת התאמה שלו לימים הקרירים ושילוב של שכבות שונות ונעליים מתאימות אפשר ליצור לוק מנצח גם לחורף. אפשר ליצור לוק ספורט-אלגנט בעזרת מגוון פריטי לבוש כמו מכנסיים אלגנטיים וגופייה, חולצה מודפסת מעל לחולצה מכופתרת בשילוב מכנסי ברמודה או סריג בשילובים של צבעי פופ-ארט בשילוב גינס צמוד ונעלי לקה. גם חליפות ספורט יכולות להתאים לימי החורף, שכן הן עשויות לרוב מבדים מחממים ובעיצוב משלים ופשוט. בחורף 2023 צבעי הניאון פופולאריים במיוחד, וכדאי שיהיה לכן בארון לפחות חליפת ספורט אחת בצבעים אלה. חליפות ספורט יכולות להתאים לבית, למשרד ואף לבילוי עם חברות. לרוב חליפות ספורט יהיו בעלות צבע אחיד, מה שמאפשר לשלב עוד פריטים שיודגשו מעל החליפה, כמו חולצת גולף, תיק צד או אקססוריז בולטים. בבחירת מראה ספורט אלגנט אתן לא חייבות לנעול נעלי ספורט, שכן אפשר לשלב בלוק נעליים אלגנטיות שיתאימו גם ליציאה.

שילוב של שמלות וג'קטים

בדרך כלל נשים לובשות שמלות בקיץ, אך שמלה שמתחתיה גרביונים או טייץ ושילוב של מעיל או סוודר מעל – יהיו שילוב נהדר ללוק חורפי. ישנן גם שמלות מבדים עבים המתאימות לימים קרירים יותר, אשר יוצרות סגנון עיצובי מיוחד ונשי. ג'קטים ומעילים הם גם פריטי חובה בעונת החורף, והם משתלבים נהדר בלוק של שמלה תואמת, למשל:

  • ג'קט ג'ינס הוא פריט שיכול להשתלב נהדר בלוק של שמלה בצבעים בוהקים וחזקים כמו אדום, צהוב-חרדל וירוק זית, וכן בצבעים רכים יותר כמו שחור, אפור או לבן.
  • ג'קט עור רצוי לשלב בלוק של שמלת-חולצה ארוכה, כדי לא "לשבור" את הלוק ולקצר את המראה.
  • בימים קרים במיוחד כדאי לבחור במעיל ארוך במיוחד, יותר מהשמלה, כך שייתן מראה חורפי וחמים.

חצאיות ומגפיים

מגפונים, מגפי עקב או מגפיים עד הברך – אין ספק שהחורף זו העונה שלהם. הם משתלבים נהדר ליציאה לעבודה או לבילוי, מגינים על הרגליים מפני שלוליות ומעניקים מראה יוקרתי. את המגפיים אפשר לשלב בלוק של חצאית משובצת או חלקה, ובימים הקרירים אפשר לגרוב גרביון או גרביים ארוכות שעליהם ציורים ודוגמאות, שיתנו מראה שובב ויום-יומי.

הטרנד הלוהט של חורף 2023 הינו שילוב חצאיות קצרות וטייץ מחמם בצבע שחור או בצבע גוף ומגף ארוך, אשר מעניקים תחושה של קיץ גם בימי החורף הקרים. חשוב לבחור מגפיים שיחמיאו למבנה הגוף כדי ליצור מראה מאורך והרמוני. רצוי לבחור במגפיים שמסתיימים באזור הצר ביותר של הרגל, דהיינו באזור הקרסול או בשקע שמתחת לברך. אם בכל זאת אתן מעוניינות במגפון קצר, עדיף לשלב איתו גרביון או מכנסיים בצבע דומה כדי ליצור אשליה של המשכיות ורגליים ארוכות, וכן להקנות מראה גבוה וארוך יותר. פרמטר נוסף וחשוב בעת בחירת המגף הוא סוג ואורך העקב. מגפיים שטוחות יהיו פתרון מצוין בימים שבהם אתן נדרשות ללכת הרבה. מגף עקב ישתלב נהדר ביציאה לבילוי, למסעדה או לאירוע. אפשר לבחור גם בעקב נמוך ורחב לימי עבודה עמוסים, כדי ליצור מראה מקצועי אך אופנתי.

שילוב של תיקי צד

תיק הוא פריט חובה בכל יציאה, לא רק מבחינה פרקטית אלא גם מבחינת סטייל והשלמת הלוק. אפשר לשלב תיק צד בצבע מנוגד ללוק שיודגש מעל פריטי הלבוש, ומנגד אפשר לבחור בתיק שישתלב בשאר הלוק וייתן מראה קלאסי ופשוט. תיקים, ובפרט תיקי צד, הם פתרון מעולה להנחת הפלאפון, המפתחות ואפילו בקבוק המים, ואפשר להשתמש בהם כדי להשלים את הלוק החורפי המושלם. תיקי צד הם קלים לנשיאה ומאפשרים לשלב אלמנט עיצובי נוסף מעל הסוודר או מעל המעיל. כשבוחרים תיק צד, כדאי לבחור צבע שיחמיא לשאר הלוק – אפשר לבחור בצבע ניטרלי כמו לבן, שחור או חום או לחלופין לבחור בצבע בולט שיקפיץ את הלוק ויחמיא לאקססוריז, לנעליים ואפילו לאיפור.

שילוב הלבשה תחתונה באאוטפיט

כדאי להתאים גם את ההלבשה התחתונה לאאוטפיט החורפי. חשוב שהחזייה תהיה תומכת ונוחה, כדי שתוכלו לנוע בחופשיות ובנוחות. אם תרצו תוכלו אף להעז ולבחור בהלבשה תחתונה שתבלוט מעט מעל הבגדים ותיתן טאצ' עיצובי וייחודי. הלבשה תחתונה, כמו חזיות או תחתונים, תהיה לרוב בצבעי בייסיק כמו לבן, שחור וצבע גוף, אך אפשר לבחור גם בגוונים צבעוניים כמו אדום, ירוק זית או כחול נייבי. אם אתן רוצות לבחור במראה נועז, חזיית ברלט היא הפתרון המושלם – מדובר בחזיית תחרה ללא ברזלים וללא רכיסה אחורית. זהו פריט אלגנטי, נשי ומעוצב, שיש לו את כל היתרונות של גוזייה. את חזיית הברלט קל ונוח ללבוש, והבד שלה לרוב נושם ולא נצמד לגוף בצורה מציקה. את חזיית הברלט אפשר ללבוש מתחת לחולצת בייסיק או אפילו בתור טופ מתחת למעיל, ליצירת מראה אטרקטיבי ושובב לחורף.

שילוב כובעים

עונת החורף זו עונת הכובעים. רצוי לשלב כובע שישתלב בלוק החורפי וידגיש את הייחודיות שלו. את הכובע כדאי לשלב עם צעיף תואם שישלים את הלוק החורפי המושלם. ישנם סוגים רבים של כובעים לנשים, בהם:

  • כובע גרב – כובע צמר צבעוני מלא בסטייל, שישמור על החום ויגן על האוזניים מפני הקור החורפי.
  • כובע קסקט – כובע עגול ורך, ללא שוליים בצדדים, אבל עם שוליים קטנים ונוקשים מלפנים. כובע קסקט מיוצר מצמר, מכותנה או מעור.
  • כובע בורסלינו – מגבעת לבד שלה כפל בחלקה העליון ושקעים משני צדדיה. מתאים בעיקר ליציאה ולבילוי.
  • כובע פנמה – כובע עשוי קש ובעל שוליים רחבים. מתאים בעיקר לחופשה או לנופש.

לסיכום

בחורף הקרוב סגנון העיצוב מאופיין במראה חלק, גווני לבן או שחור, או במראה צבעוני וססגוני. אפשר לשלב חולצת בייסיק וסריג נעים, כובע גרב וצעיף או תיק תואמים וכן שמלות צבעוניות ומגפיים שחורים. החורף מביא איתו שלל אופציות לעיצוב לוק מושלם בלי להתאמץ יותר מידי, תוך שילוב הפריטים והאביזרים הנכונים שיחממו את הגוף בימים הקרים ויגרמו לכולם להתרשם מהלוק המנצח שלכם.