איך לבחור בגדים לאימון?

קיבלתם החלטה לחזור או להתחיל להתאמן ? זה הזמן להישאר אופנתיים גם בזמן האימון. בכתבה הבאה תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת בגדים לאימון – גם לנשים וגם לגברים.

אימונים ספורטיביים מכל סוג, מהווים פעילות גופנית מומלצת לכל אחד ואחת מאיתנו בכל גיל בהתאם ליכולות הגופניות והמנטאליות כאחד. כיום, בכל פינת רחוב תוכלו למצוא אנשים העוסקים בפעילות ספורטיבית כזו או יותר, אליהם מתווספים מאות אלפי ישראלים השומרים על שגרת אימונים בחדרי כושר ועוד עשרות רבות של מתאמנים במסגרות קבוצתיות כאלו ואחרות, החל מקבוצות ריצה והליכה, דרך קבוצות של רוכבי אופניים ועד לקבוצות משותפות למשחקי כדור.

בגדי אימון - מה חשוב לדעת?

אין זה משנה באיזה סוג של פעילות גופנית אתם עוסקים או מעוניינים לעסוק, לבחירת הבגדים שלכם לאימון יש משמעות נוספת מעבר לאופן בו אתם נראים בהם. בגדים לאימון חייבים להיות נוחים וכאלו המיוצרים מבדים נושמים המאפשרים גמישות ונידוף זיעה. כיום, חלק גדול מהבגדים המיועדים למטרות אימון הם בגדים המיוצרים מבדי דריי-פיט שהם למעשה בדים מנדפי זיעה המיוצרים בטכנולוגיית טקסטיל מיוחדת. בגדי אימון המיוצרים מבדים אלו אינם סופגים את הזיעה בדומה לבגדי אימון המיוצרים מבדים אחרים ולכן הם מאפשרים יותר גמישות בביצוע תנועות גוף כאלו ואחרות, וזאת בנוסף להיותם מנדפי זיעה.

בגדי אימון מומלצים לנשים וגברים

בגדי אימון מומלצים לנשים כוללים גוזיות ספורט, טייצים לנשים או מכנסי ספורט קצרים. כיום, כל סוגי בגדי האימון לנשים מיוצרים מבדי דרייפיט, לרבות, מכנסי הטייץ. במידה וגם לכם נוח יותר להתאמן עם מכנסי טייץ, אנו ממליצים לכם לעשות זאת באמצעות מכנסי טייץ המגיעים בגזרה גבוהה יותר (בערך מעל הפופיק), וזאת על מנת למנוע את החלקת המכנס במהלך האימון. בנוגע לגוזיות הספורט, חשוב לבחור בגוזיות האוספות את החזה בצורה הדוקה אבל לא מדי...

בגדי אימון מומלצים לגברים כוללים גופיות וחולצות המיוצרים מבד דרייפיט, וזאת לצד מכנסי ספורט קצרים המיוצרים אף הם מבדי דרייפיט. חשוב שכל בגדי הספורט אותם אתם לובשים לאימון יהיו מותאמים למידות גופכם.

Platin - חנות אונליין למותגי אופנה ספורטיבית

אם גם אתם מחפשים אחר בגדי ספורט נוחים ופרקטיים מצד אחד ומעודכנים אופנתית מצד שני הגעתם למקום הנכון! פלטין, חנות אונליין למותגי אופנה כאן תוכלו למצוא עשרות מותגי אופנה היכולים להתאים כבגדי אימון נוחים ואופנתיים לכל דבר ועניין, וביניהם, מבחר גדול של מכנסי טייץ' כולל מכנסי טייץ פילה, גוזיות ספורט, חולצות דרייפיט של מותגי הספורט המובילים ועוד עשרות פריטים, לרבות, נעלי ספורט וריצה של כל המותגים המובילים.