לפי הטרנד זה מה שננעל הקיץ

הקיץ בפתח, בגדי החורף הכבדים והמסורבלים מפנים את מקום לבגדי הקיץ הקלילים והנוחים וזה הזמן להתעדכן על הטרנדים המובילים של הקיץ הקרוב בתחום ההנעלה.

כמדי שנה, תקופת המעבר בין חודשי החורף ללילות הקיץ החמים, היא התקופה האידיאלית לרענון ארון הבגדים והנעליים ולרכישתם של פריטי הלבשה והנעלה חדשים, וזאת בהתאם לטרנד המוביל של הקיץ. בכל הקשור לפריטי ההנעלה, הטרנד המסתמן של הקיץ הקרוב הוא הכפכף והסנדל בתצורותיו השונות ובהתאמה לנשים וגברים.

כפכפים לנשים לקיץ 2021

בקולקציית כפכפים לנשים לקיץ הקרוב, תוכלו למצוא עשרות פריטי מותג של חברות מובילות אשר אימצו את הטרנד וייצרו כפכפי לוגו מרשימים לנשים. פריטים  אלו כוללים בין היתר: כפכפי קוולין קליין לנשים, כפכפי טומי הילפיגר לנשים, כפכפי FILA לנשים, כפכפי GUESS לנשים ועוד. בנוסף, תוכלו למצוא מבחר עשיר ומגוון של סנדלי הוויאנס לנשים בגוונים שונים וזאת לצד סנדלי טיולים ושטח וסנדלי נשים ליומיום. קולקציית הכפכפים והסנדלים לנשים מגיעה במבחר עשיר של מידות והיא כוללת גם דגמים מיוחדים לילדות.

כפכפים לגברים לקיץ 2012

גם בצד הגברי של כפות הרגליים, ממתינה לכם קולקציית כפכפים לגברים של המותגים הגדולים וביניהם: כפכפים לגבר של אדידס, כפכפים לגבר של חברת FILA, כפכפים לגברים של חברת טימברלנד, כפכפים לגבר של נייק, לקוסט ומותגים מובילים נוספים. כמו כן, תוכלו ליהנות מסנדלי הליכה לגברים המיועדים לטיולים ולשטח, וזאת לצד היצע מרשים ומגוון של סנדלי הוויאנס עם דגמים חדשים לקיץ 2021 וסנדלי נוחות של חברת ריפליי.

PLATIN מציגה: כפכפי מותג לנשים וגברים במחירים ששוברים את הרשת!

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא עשרות דגמים של כפכפים לנשים וגברים במחירים שאין לאחרים. קולקציית הכפכפים והסנדלים החדשה שלנו לקיץ 2012 משלבת בתוכה עשרות דגמים של כפכפי וסנדלי מותג של החברות המובילות וזאת לצד דגמי קיץ פופולאריים משנים קודמות המוצעים לכם במחירים שאסור לכם לפספס. אם גם אתם רוצים לשדרג את ההופעה שלכם במהלך הקיץ הקרוב, זה הזמן להיחשף לדגמים החדשים הממתינים לכם בקולקציית כפכפים לנשים וקולקציית כפכפים לגברים. באתר המכירות שלנו תוכלו למצוא מערכת המאפשרת לכם לסווג את תוצאות החיפוש על פי מידת הכפכף/סנדל הרצויה לכם, חברת המותג והמחיר. אז למי אתם ממתינים? לחצו כאן וגם אתם תוכלו להתהלך כבר בקיץ הקרוב על אחד או יותר מכפכפי וסנדלי המותג המובילים של קיץ 2021.