אילו מותגי ספורט ניתן לרכוש בישראל?

מותגי ספורט מהווים סמל סטטוס וגם מעידים על איכותו של מוצר אשר זוכה להיות חלק ממשפחת המותג. אין ספק כי מותג לא נבנה באמצעות כסף אלא באמצעות עבודה קשה ומיתוג נכון אשר בעיקרו ובראשו מדובר על מוצר איכותי שכל אחד רוצה. בכתבה זו נדון בשני מותגי ספורט ידועים, ראויים ומוכרים בכל בית בישראל: אדידס והמתחרה שלו נייק.

  • אדידס – אז נעים מאוד אדידס, להלן כמה פריטי מידע חשובים להכיר על המותג הנחשק: אדידס הינה חברת מוצרי הנעלה וספורט ומקורה הינו בגרמניה. החברה היא חלק מחברת ריבוק, טיילורמייד, מקספליי ואדידס גולף. מבחינת גודל מדובר על החברה השנייה בגודלה בין החברות הקיימות בשוק העולמי ושמה הינו על שם המייסד של החברה (אדי דסלר). החברה התחילה למעשה כחברה משפחתית והכרתה הייתה באמצעות התושייה של מייסד החברה אשר הצליח לשכנע את הרץ האולימפי ג'סי אוונס, לנעול את הנעליים באולימפיאדת ברלין.
  • נייק – סקירה קצרה על היסטוריית החברה; נייק הידוע כנייקי, הינו מותג על אשר קרוי על שמו של אלת הניצחון היוונית ושמה ניקה. נייק הוקמה בשנת 1964 על ידי פיל נייט וביל בוורמן. לחברה מספר חברות בת ובין אלו נמצא בין היתר את קונברס, Hurley International, Cole Haan, umbro ועוד. נייק הינה חברה מוכרת בכל בית בעולם כמובן וגם בישראל. מוצרי החברה הפכו להיות מוצרים יוקרתיים וקשה למצוא אדם בישראל אשר אינו בעל מוצר אחד לפחות.

רכישה בישראל

קשה למצוא חנויות ואתרים המוכרים מוצרי ספורט אשר אינם מחזיקים במוצרים של שני מותגי ספורט אלו אך בהחלט קשה למצוא אתרים וחנויות המוכרות את המוצרים במחירים טובים המתקרבים למחירים ברחבי העולם. חשוב מאוד להבין ולהכיר את המידה שלכם בכל אחד ואחד מהמותגים טרם רכישה ואנחנו מזמינים אתכם להיכנס אל האתר שלנו וליהנות ממגוון רחב של מוצרי המותג.

לסיכום, אם חשקה נפשכם במוצר ספורט איכותי הנושא שם מותג, הרי שהמותגים הנכונים עבורכם הם נייק או אדידס. שני המותגים הללו הצליחו לבסס את עצמם ובעיקר לספק תמורה נאותה למחיר וכזו אשר הופכת את החיים לספורטיביים יותר.

בין שורות המוצרים של שני מותגי על אלו תמצאו נעליים, בגדים, מוצרי ספורט שונים כגון כדורים, מגנים ועוד מוצרים רבים אפילו מוצרי טואלטיקה כגון דיאודורנט. אתם מוזמנים לבקר באתר שלנו ולמצוא את כל שאת מחפשים ובמחירים אטרקטיביים ביותר כולל משלוח עד פתח הבית.