כל הציוד שתרצו לקחת לטיולי שטח

מתכננים טיול שטח משפחתי, זוגי או בכל מסגרת חברתית כזו או אחרת? זה הזמן להתארגן על עצמכם ולבחור לעצמכם מספר פריטי לבוש שיאפשרו לכם לטייל עם הרבה סטייל ונוחות גם בשטח...

טיולי שטח מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות גם ממרחבי טבע קסומים, גם מפעילויות אתגר וגם מחוויית בילוי משותפת עם האנשים איתם אנו מטיילים. בדומה לכל טיול אחר, גם טיולי השטח מחייבים אתכם להתארגן על הציוד המתאים לטיול בהתאם לאופיו ועונת השנה בה בחרתם לקיים את הטיול. בשורות שלפניכם, נעסוק בצד האופנתי של טיולי השטח ונציג בפניכם מספר פריטי לבוש חיוניים והכרחיים לכל טיול שטח.

נעלי שטח נוחות

כאשר מתכננים טיול שטח כזה או אחר, חשוב לדאוג לכך שיהיה לכם לפחות זוג אחד של נעלי שטח נוחות וחזקות. נעלי השטח נועדו ללוות אתכם לאורך כל הטיול ולכך חשוב מאוד להפקיד שהם קודם כל יהיו נוחות לכם. דבר שני חשוב להקפיד שהם יהיו חזקות מספיק על מנת להתמודד עם אתגרי השטח השונים, לרבות, עמידות בפני מים. אחד מזוגות הנעליים המומלצות ביותר לטיולי שטח הם נעלי בלנסטון הידועים בעמידותם וגמישותם. נעליים אלו החלו את דרכם עוד במאה ה-19 כמגפי עבודה ובמרוצת המאה ה-20 הפכו לנעלים הפופולאריות ביותר בעולם בקרב מטיילים. נעלי בלנסטון משווקים כיום במספר דגמים אופנתיים היכולים להתאים לכם גם לטיולי שטח וגם לחיי היומיום.

כובעים

פריט אקססוריז חשוב ומומלץ לכל טיול בשטח הוא כמובן הכובע שגם הוא נועד ללוות אתכם לאורך כל הטיול בשטח. כאשר בוחרים כובעים לטיולים בשטח חשוב להתייחס לעונת השנה בה בחרתם לטייל, כאשר לטיולי שטח בחודשי הקיץ מומלץ לרכוש כובע מצחייה המגן עליכם מפני השמש ואילו במסגרת טיולי שטח בחודשי החורף מומלץ לבחור בכובעי גרב המספקים הגנה מפני הרוחות והקור.

מעילים לטיולי שטח

מעילים לטיולים בשטח מומלצים לאורך כל ימות השנה גם בחודשי הקיץ וזאת לנוכח העובדה שהטיולים יכולים להתקיים גם בשעות החשיכה והלילה בהם קריר ונעים. יחד עם זאת מעילים לטיולים בקיץ מומלץ שיהיו מעין עליוניות נוחות המאפשרות לכם לנוע בקלילות ולא משהו מכביד מדיי. לעומת זאת, מעילים לטיולים בחודשי החורף חשוב שיהיו עבים ומחממים מצד אחד אך נוחים ופרקטיים להליכה בשטח.

אצלנו ב-PALTIN חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא מגוון רחב של פריטי הלבשה, הנעלה ואקססוריז המותאמים לכל סוגי הטיולים והחופשות. לצפייה בקולקציה החדשה שלנו לחצו כאן.