גברים, כך תתאימו את הנעליים לאאוטפיט שלכם

גברים, רוצים להתלבש בסטייל ולהתאים את הנעליים לכל אאוטפיט? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים להתאמת הנעליים לבגדים.

נעליים מהווים חלק בלתי נפרד מכל אאוטפיט כזה או אחר, ולכן, התאמת הנעליים לבגדים היא תנאי הכרחי לכל אילו מביניכם המעוניינים לשמור על המראה המעודכן, הטרנדי והנכון ולהתלבש בסטייל. כאשר מדברים על התאמת נעליים לגברים לבגדים אותם הם לובשים, ישנם מספר כללים עליהם חשוב לשמור שכל אחד מהם הוא הטיפ הנכון להתאמת הנעל לאאטופיט המושלם שלכם. להלן רשימת הכללים:

  • בראש ובראשונה הקפידו על נעל נקייה ועדיף שהיא תראה חדשה או כ-חדשה ואין זה משנה באיזה סוג נעל מדובר ולאן אתם מתכוונים ללכת איתה.
  • נעלי סניקרס יכולים להתאים כמו ככפה לרגל אם אתם הולכים על ג'ינס סקיני או מכנסי בד 3/4 בגזרה צמודה החושפים את הקרסול. במידה ואתם הולכים על מכנסי ג'ינס קצרים או כל מכנס קצר אחר (ברמודה) מומלץ ללכת על נעלי סניקרס ללא שרוכים.
  • התאמת צבע הנעל לחלק העליון - אין זה משנה אם אתם נועלים נעליים לגברים בצבע שחור, לבן או כל נעל צבעונית אחרת ( אדומה, כחולה, צהובה וכו), מומלץ להתאים את צבע הנעל לבצע החולצה ובכך תוכלו להשלים מראה קז'ואל מרשים.
  • כפכפים נועדו בעיקר לחופי הרחצה ובריכות השחייה ואם כבר החלטתם ללכת על כפכפים, אנו מציעים לכם לעשות זאת באמצעות סנדלי עור או סנדלי הליכה היכולים להתאים לבגדים קצרים ולא למכנסי ג'ינס וכדומה.
  • במידה ואתם גברים נמוכים מהממוצע (מתחת ל-174 ס"מ), בחירת הנעליים חייבת להיעשות בהתאם לאורך המכנסים, כאשר האורך המומלץ הוא מכנס המסתיים לאחר הקרסול וללא מרווח בין המכנס לנעל. כמו כן, מומלץ שגוון הנעל יהיה תואם לגוון המכנס במקרים אלו.
  • נעלי ספורט מומלץ לנעול כאשר אותם לובשים חליפת ספורט ולוותר עליהם כאשר לובשים ג'ינס. יחד עם זאת, נעלי סניקרס בכל צבע יכולים להתאים למכנסי ג'ינס

PALTIN מציגה: קולקציית נעלי גברים של כל המותגים המובילים במחירים שאתם חייבים להכיר

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים תוכלו למצוא היצע גדול ועשיר של בגדי ונעלי מותגים במחירים שאין לאחרים. הגברים שביניכם יכולים למצוא אצלנו את כל סוגי הנעליים ליומיום ולאירועים מיוחדים וזאת לצד פריטי הלבשה ואקססוריז היכולים להשלים עבורכם את האאוטפיט המושלם בכל מקום ובכל רגע נתון.