מה חשוב לדעת לפני שרוכשים נעלי ספורט?

לרכוש נעלי ספורט נשמע כמו מטלה קלה, לא? גולשים לאתר' מפשפשים בין כל ההיצע, מוצאים נעל שנראית יפה, בוחרים את המידה המתאימה ופשוט מקליקים ורוכשים, לא? אז לא, זה ממש לא כזה קל וממה לא כזה פשוט... לרכוש נעלי ספורט זה לא משהו שעושים כלאחר יד, בטח לא כשרוצים שהנעל תתאים ותשמש אותנו למשך תקופה ארוכה ככל האפשר.

אם הגעתם לכתבה הזו, זה אומר שאתם זקוקים כרגע לנעלי ספורט ואנחנו מאוד שמחים שהגעתם כי חשוב שתכירו ותדעו דברים מסויים טרם תרכשו נעלי ספורט ואין זה משנה אם אלו נעלי נייק/אדידס או כל נעל אחרת. המשיכו לקרוא וזכרו לשמור את הכתבה הזו בכל פעם שתרצו לקנות נעליים.

אז מה צריך לדעת?

  • מידה – הדבר החשוב ביותר הוא לדעת איזו מידה אתם בכל אחד מהמותגים. המידה משתנה בין מותג למותג ויש גם נעליים בעלי מידות רוחב שונות בנוסף. כמו כן, דגם הנעל אקוטי מאוד שכן נעל ספורט לריצה ונעל ספורט למטרות אחרות ובגזרה אחרת, עלולה להיות במידה שונה. לכן, וודאו כי אתם יודעים מה המידה או לחילופין ודאו שהאתר בו אתם מתעדים לרכוש את הנעליים, מציע שירות החלפה.
  • שימוש הנעל – בטרם תרכשו נעל עליכם להבין מה מטרות הנעל, האם אתם אכן מתכוונים לרכוש אותה לשימוש עיסוק בספורט או שבעצם היא סוג של הצהרה אופנתית כזו או אחרת?.. לאחר שהבנתם את השימוש, התמקדו בחיפוש נעל המתאימה לשימושים שלכם וודאו כי זהו הפרמטר החשוב ביותר. אין ספק שכל נעל ובעיקר נעלי ספורט יכולה להיות שימושית ויפה כאחת אך זכרו תמיד לרכוש נעל אשר תצליח לענות על הצרכים הנקודתיים שלכם בעיקר.
  • צבע – אחת הדרכים לרכישה מוצלחת היא הכנה מראש ולא תוך כדי. חשבו בינכם לבין עצמכם איזה צבע תרצו את הנעל הבאה שלכם ובבואכם לאתר הקניות, בצעו פילטור על פי פרמטר הצבע וגם המידה וכך יופיו תוצאות רלוונטיות בלבד. אפקט "מרוב דובים לא רואים יער" יעלם וכך תוכלו להתפנות ולהתרכז אך ורק בנעליים המתאימות לדרישות ולצרכים שלכם.SAQ

לסיכום, טרם תגלשו לאתר שלנו ותקנו נעליים, בין אם אלו נעלי נייק/אדידס או כל נעלי ספורט אחרות, זכרו לעבור על הנקודות שכתבתנו לעיל ולהיות בטוחים שאתם מוכנים לרכישה הבאה שלכם בידיעה כי הפעם אתם עומדים לבצע רכישה חכמה ולהצטרף למועדון "אני קניתי נכון" .