10 רעיונות למתנות לגבר לשנת 2023

בחירת מתנות יכולה להיות בשביל חלק מאיתנו פעילות מהנה ותירוץ מושלם להסתובב ערב שלם בקניון ולהתרוצץ בין חנויות. ולחלקנו, חיפוש ומציאת מתנות, ואפילו עצם המחשבה על כך, יכולה להיות קשה מאוד. בדיוק בשביל אותם אנשים ריכזנו כאן את הרעיונות הכי טובים למציאת מתנה לגבר שתתאים לכל יום בשנה, בין אם מדובר בבן הזוג, בבן משפחה קרוב או בקולגה לעבודה – אלה המתנות שיוכלו להתאים לכל גבר. בואו נתחיל.

רעיונות למתנות לגבר
10 הרעיונות למתנות לגבר

יש מתנות שפשוט אי אפשר לשפל איתן – מתנות קלאסיות שכל גבר תמיד ישמח לקבל, ושהן תמיד יהיו לו שימושיות. אפשר להפתיע במתנות על זמניות שכל גבר ישמח לקבל, ואפשר אפילו לחדש במתנות מקוריות שכל בעל שמחה יתרגש מהמחשבה שהמתנה נבחרה בשבילו בדיוק. בין אם מדובר ביום הולדת, במתנה לחג או במתנה לקידום בעבודה, או סתם כדי לשמח את היקר לכם – תמיד תוכלו למצוא את המתנה שתתאים לאירוע הספציפי. הינה עשר המתנות שאתם חייבים להכיר:

שעונים

שעון יכול להיות מתנה קלאסית לכל גבר שתמיד תהיה בה שימוש ויעילות. נוסף לכך, השעון יכול להוסיף סטייל ושיק לכל לוק, בין אם לוק ספורטיבי, אלגנטי או לוק יום-יומי. אפשר היום למצוא בחנויות תכשיטים ואופנה שעונים בשלל צבעים – כאלה שיש להם רצועות מסיליקון, מבד או מעור שניתנות להחלפה לפי הלוק היומי, כאלה שאפשר להתאים בהם צגים בכל מיני צורות וגדלים, שעונים בצורות מיוחדות וכו'. בשנים האחרונות התווספו לשוק סוגים נוספים של שעונים, נוסף לשעונים המכניים, והם שעונים כרונוגרפים, שעונים חכמים ושעוני ספורט שיכולים לתת ערך נוסף מלבד הצגה של השעה. שעון הוא מתנה יוקרתית, אך לא בהכרח יקרה, שנוסף לכל הגאדג'טים המיוחדים והעיצובים שלה, אפשר להפוך אותה לאישית בתוספת חריטה בגב השעון של כמה מילים מרגשות או של תאריך חשוב. בקיצור, מתנה שכמעט אי אפשר לטעות איתה.

ארנקים ממותגים

ארנק ממותג הוא אחד התמנות מתאימות ביותר לגברים. אבל מה חשוב בבחירת ארנק לגבר? ובכן הארנק צריך להיות קטן יחסית כך שיכול להיכנס לכל כיס, כזה שיהיה על-זמני ויתאים לכל לוק ובעיקר ארנק איכותי שישמר לשנים רבות. ארנקים ממותגים כמעט תמיד יהיו ארנקים איכותיים, אשר עשויים מסוגי עור שונים כמו עור תנין או עור נחש. תוכלו לבחור ארנק בצבע חום או שחור, שכן אלה צבעים קלאסיים שמתאימים כמעט לכל לוק. גם על ארנקים אפשר לחרוט ולהוסיף בחלק הפנימי של הארנק הקדשה אישית. רק זכרו לשים בארנק הזה כמה מטבעות או שטר למזל טוב, לברכה ולשפע.

מכופתרות לגבר

גברים בכל הגילאים חייבים שתהיה להם חולצה מכופתרת יפה וייצוגית בארון. החולצה הנכונה יכולה להחמיא מאוד לכל גזרה ולהתאים ללבישה לכל אירוע, ראיון עבודה, פגישות חשובות או סתם לצורך התגנדרות והנאה. חולצות מכופתרת הן פריט חובה שאין להתפשר עליו. אפשר לבחור בחולצה מכופתרת לבנה או שחורה שכן הן תמיד קלאסיות ומתאימות כמעט לכל סוג של מכנסיים או לבחור בחולצה מכופתרת בצבעים נועזים שתרענן את המלתחה של בעל השמחה.

ספורט אתגרי ואקסטרים

לפעמים המתנה הכי טובה היא חוויה ובכלל לא משהו מוחשי. זיכרונות מפעילויות שונות ביום ההולדת יכולים לעשות את הרושם הכי גדול ולהבטיח יום הולדת שמח באמת ומיוחד. מי מאיתנו שרוצה להעניק מתנה לגבר שתעצים אותו, אבל גם תרגש אותו ותעלה לו את הדופק וגם את האדרנלין, יכול לבחור כמתנה

בפעילות ספורט אתגרי ואקסטרים. אפשר לבחור בקפיצת בנג'י, בצניחה חופשית או בנהיגה ברכב מרוצים שיבטיחו לו חוויה של פעם בחיים ויצרו לו זיכרונות מהנים שילוו אותו שנים רבות.

שובר לעיסוי

לפנק, לפנק, לפנק – שוב לעיסוי היא מתנה שתמיד תשמח כל אחד ותעניק אפשרות להירגע ולקחת הפסקה מהחיים שלפעמים יכולים להיות עמוסים מאוד. אין סיבה מיוחדת לא להתפנק במסאז' ולהפיג לחצים. אפשר לבחור בעיסוי בבית מלון או במתחם עיסויים, ולבחור בחבילה הכוללת עיסוי וגם אפשרות לניצול המתקנים הנוספים במקום כמו סאונה וג'קוזי, ואפילו להוסיף ארוחת בוקר מפנקת שתסגור את המתנה בטעם של עוד.

תיק צד

 פריט שהרבה גברים בכלל לא יודעים שהם צריכים הוא תיק צד. היום יש מבחר רחב כל כך של תיקי צד בעיצובים נוחים של מותגים שונים, שהם הפכו ממש לאביזר חובה. תיק צד יכול גם לשדרג את ההופעה ואת הלוק של כל גבר וגם להיות פריט שימושי מאוד שיקל על הגברים, שלרוב סוחבים את החפצים שלהם בכיסי המכנסיים.

תכשיטים לגבר


תכשיט לגבר הוא מתנה יוקרתית שתתאים מאוד לגברים שאוהבים להתקשט. תכשיטים לגברים הם מתנה בעלת ערך סנטימנטלי שנשמר לשנים. תוכלו לבחור בצמיד בצורת גורמט או בשרשרת כסף עדינה שיש לה תליון עדין, בהתאם לטעם האישי של הגבר. אם הגבר עונד עגילים, אפשר גם לבחור בשבילו עגיל שיתאים לסגנון שלו ויוסיף ללוק.

גיפט קארד

אם אתם ממש מתקשים במציאת מתנה ואתם חושבים שלבעל השמחה יש כבר הכול – גיפט קארד הוא הפתרון האולטימטיבי בשבילכם! תוכלו לקנות גיפט קארד מחנות שאתם יודעים שהגבר אוהב במיוחד או שתוכלו לבחור בגיפט קארד המשויך לקבוצה של חנויות או בכלל גיפט קארד למסעדה או לאטרקציה. הבחירה מעולם לא הייתה קלה יותר, ומקבל המתנה יכול לבחור את המתנה המדויקת והמתאימו לו ביותר. לכם רק נותר לבחור את הסכום ולשלוח לו עם הקדשה.

אטרקציה

אטרקציה זה תמיד כיף. גברים אוהבים לפעמים לצאת מהמסגרת, לגוון, לחדש ולשטוף את העיניים בנופים מדהימים או לנסות פעילויות חדשות שיוציאו אותם מהקופסה. לשם כך תוכלו לבחור בשביל בעל השמחה אטרקציות מטורפות כמו ברים להטלת גרזינים, סדנת בישול מעניינת, שיעורי כדרות או אפילו הטסת מטוס בשמי הארץ – האפשרויות שיש היום הן באמת בלתי מוגבלות

בושם

 אין כמו לצאת מהבית ליום עבודה לאחר שהתזנו על עצמו בושם טוב, ולכן גם בושם הוא מתנה מושלמת לגבר. אפשר לבחור בריח הקבוע והמוכר ומה שנקרא "ללכת על בטוח" או לחילופין להעז ולבחור בשבילו ריח חדש, מרענן וטוב שיתאים לאירועים מיוחדים.

איך לבחור את המתנה המושלמת?

כולנו, גם נשים וגם גברים, נתרגש לקבל מתנה ואפילו רק מכך שחשבו עלינו ומהכוונה הטובה שהייתה לנותן המתנה. כמובן שמאוד עוזר להכיר את הצד שמקבל את המתנה, וכמו כן להקשיב למשאלות ליבו או לתלונותיו, כדי לתת לו מתנה שבאמת תשמש אותו ותסב לו הנאה. ואם אתם עדיין מתלבטים איזו מתנה לבחור, תוכלו לבחור באחת מעשר המתנות שהצגנו ממש כאן.

סיכום

כיף לכולנו לקבל מתנות, וכיף מאוד גם לתת אותן. תשמרו על גיוון, תשאלו כמה שאלות מנחות ובטוח תמצאו את המתנה המתאימה לכל גבר, לא משנה מהו גילו או קרבתו אליכם. מתנה טובה עם הרבה כוונה וקצת מחשבה, רק תוסיף לכל העניין עוד ריגוש ושמחה. בין אם המטרה היא לרגש, לשמח, לפנק, לעורר השראה או להעצים, לכל מטרה תימצא מתנה המתאימה.