ג'ינס, למה הוא לעולם לא ייצא מהאופנה?

הוא החל את דרכו בהודו במהלך המאה ה-16 ונקרא: דונגארי, המשיך את דרכו כמכנס עבודה עבור מלחים וכורי פחם והפך לאחד מסוגי המכנסיים האהובים והפופולאריים בכל רחבי העולם מאמצע שנות ה-50 של המאה החולפת ועד היום: זה הזמן לדעת יותר מכנסי הג'ינס שלעולם לא ייצאו מהאופנה...

מכנסי הג'ינס המיוצרים מדנים בהם סוג של אריג כותנה שזור אלכסונית, החל את דרכם לפני יותר מ-600 שנה כמכנסי עבודה אשר שימוש בעיקר את יורדי הים שנהגו לחתוך אותו ולקצר את אורכו ואת כורי הפחם שנהגו ללבוש אותם מדי יום לאורך כל שעות העבודה. במרוצת השנים מכנסי הג'ינס ביססו את מעמדם כמכנסים המועדפים ביותר על מעמד הפועלים בכל רחבי העולם, כאשר המהפכה התעשייתית של תחילת המאה ה-19, הפכו את מכנסי הג'ינס למכנסי העבודה השימושיים והנוחים ביותר.

אם אך, מתי הפכו מכנסי הג'ינס לפריט אופנה הכרחי בכל ארון בגדים?

בתחילת שנות ה-50 של המאה הקודמת, בני נוער ברחבי ארצות הברית החלו ללבוש מכנסי ג'ינס כמעין הצהרת מרד אופנתית לסגנון הלבוש האלגנטי שהיה נפוץ בקרב הבורגנים של אותה תקופה. מאותו רגע, מכנסי הג'ינס החלו להיות סמל לנעורים ולרעיונות הקשורים לכל מה שצעיר ובועט...במהלך שנות ה-50 ולאורך כל שנות ה-60 של המאה הקודמת, מכנסי הג'ינס ביססו את מעמדם כפריט אופנה הכרחי לבני ובנות נוער והם היו חלק בלתי נפרד מתרבות הפופ שהחלה להתפתח באותם שנים.

באותם שנים מותג מכנסי הג'ינס המוביל ביותר היא ליוייס שעד היום נחשב למותג המוביל בקטגוריה. כיום, מכנסי הג'ינס נחשבים לפריט לבוש פופולארי ואופנתי מסביב לעולם והוא מגיע במבחר עשיר של צורות, דגמים, גזרות וגוונים, כאשר אחת לכמה שנים יצרני הג'ינס המובילים בעולם מציגים סוג כזה או אחר של גזרה חדשה ובך שומרים על מכנסי הג'ינס כמותג אופנה שלנצח יהיה סמל לרוח הנעורים של כולנו. הג'ינסים המודרניים כוללים בין היתר דגמי סקיני, מכנסי קרעים וטלאים, מכנסי ג'ינס משופשפים ועוד. סיבה נוספת לכך שהג'ינס לעולם לא ייצא מהאופנה היא העובדה הפשוטה שהוא הופך כל אאוטפיט למעניין יותר, ואין זה משנה אם בחרתם ללבוש חולצה מכופתרת, טי שירט או חולצת פולו ביחד עם ג'ינס ואין זה משנה אם נעלתם כפכפי אצבע, נעלי סניקרס או מגפי עור, הג'ינס תמיד יהיה מונח שם ויותאם לכל צבע ולכל אאוטפיט בו תבחרו.

רוצים להתחדש במכנסי ג'ינס קצר של המותגים המובילים במחירים הכי טובים?גלו את קולקציית הג'ינסים שלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים.