מאיזה גיל תינוקות יכולים לנעול נעליים?

כאשר נשאלת השאלה "מאיזה גיל תינוקות יכולים לנעול נעליים", צריך להעלות עוד שאלה: האם מדובר בנעלי הליכה או בנעלי טרום הליכה?
נעלי טרום הליכה, הם נעליים רכות, אשר ננעלות בעיקר לנוי והן יכולות להתאים גם לתינוקות בני חודשים.
אם מדובר על נעלי הליכה, אז כאן ההמלצה היא לרכוש אותן אחרי שהתינוק מתחיל ללכת – כאשר, יש כאלו שאומרים שכדאי לקנות את הנעליים מיד אחרי שהתינוק עושה את הצעד הראשון ואחרים אומרים, שיש לתת לו ללכת יחף ככל שניתן, בכדי לאפשר לו ליהנות מהתחושה ורק לאחר כשבועיים להתחיל להרגיל אותו לנעלי צעד ראשון.


בכל מקרה, חשוב לקחת בחשבון, שתינוק שכבר הולך, חשוף לרצפה החמה, לזכוכיות, ללכלוכים ולגורמים רבים אשר עלולים לסכן אותו ולכן, ההמלצה היא לרכוש נעליים מיד אחרי שהוא עושה את הצעד הראשון.

 

איך לבחור נעליים לתינוקות?


בחירת נעלי צעד ראשון לתינוקות, אמורה לקחת בחשבון מספר פרמטרים ובין היתר: יש לוודא שהסוליה של הנעל הינה דקה, גמישה וניתנת לכיפוף. יש לוודא שהסוליה מעט מחוספסת, מה שימנע החלקה. יש לבדוק שהמדרס של הנעל נטול שקעים והגבהות. יש לבדוק שהנעל עשויה מחומר נושם והיא קלת משקל. כמובן, שחשוב לבדוק שמבנה הנעל מותאם לכף הרגל.
החדשות הטובות הן שיש לא מעט נעליים כמו גם סנדלים לילדים (בהתאם לעונת השנה), אשר עונים על כל הפרמטרים הללו, חלקם מבית מותגים מובילים כמו לדוגמא, סנדלי נייק.כמובן, שלצד התכונות השונות, אשר הופכות את הנעליים כמתאימות לתינוקות, ניתן למצוא כיום נעליים או סנדלים לילדים במגוון רחב של עיצובים מרשימים – כך שאין שום סיבה שתתפשרו בבחירה לא על האיכות, לא על הנוחות, לא על הבריאות ולא על הנראות.

 

מחפשים נעליים לתינוקות?


בין אם אתם תרים אחר נעלי צעד ראשון, נעלי צעד שני ובין אם אתם בכלל בחיפושים אחרי סנדלים לילדים, החדשות הטובות שיש מקום אחד אשר מרכז לכם את כל האפשרויות – והוא כמובן, רשת האינטרנט.
ברשת האינטרנט תוכלו למצוא נעליים וסנדלים מבית המותגים הבולטים והמובילים העולמיים כמו לדוגמא, סנדלי נייק לצד נעליים אורטופדיות ואפשרויות רבות ומגוונות.
לכן, כל מה שאתם צריכים זה להבין תחילה את מלוא הדרישות והצרכים שלכם מאותם נעליים לתינוקות, בשלב הבא, לעיין בהיצע האפשרויות ובשלב לאחר מכן, לבחור את אותם הנעליים אשר יספקו את המענה הטוב ביותר על הדרישות ועל הצרכים שלכם.