סוגי תיקים לנשים

תיקים לנשים טומנים בחובם עולם רחב ומגוון של אפשרויות, אשר נבדלות אלו מאלו בפרמטרים כמו: חומרי גלם, עיצובים, קישוטים, מותגים, צורת נשיאה ואופן החלוקה לתאים.
היכרות עם כמה שיותר אפשרויות תאפשר לבחור בסופו של דבר באותם תיקים לנשים אשר בכוחם לספק מענה על מלוא הדרישות והצרכים.

תיקי צד
תיקי צד מהווים כתיקים הפופולאריים והמועדפים ביותר על נשים. כאשר, תיקי צד יכולים להיות עשויים מחומרי גלם שונים – כשהבולטים ביניהם הם כמובן, העור והבד.
תיקי צד מגיעים בגדלים שונים ואופן החלוקה שלהם לתאים גם יכול להשתנות בין תיק אחד לאחר – כך שכל אחת יכולה לבחור תיק בגודל אשר יתאים בצורה המיטבית לתכולה אותה היא מייעדת לתיק.
כמובן, שתיקי צד מגיעים במגוון רחב של עיצובים שונים, כאשר יש תיקים יוקרתיים יותר אשר יכולים להתאים ליציאות ולבילויים ותיקים ספורטיביים אשר מתאימים בעיקר לעבודה וליום יום.

תיקי גב
תיקי גב כפי שניתן להבין מעצם שמם, מיועדים לנשיאה על גבי הגב. תיקים אלו יכולים לשמש למגוון רחב של מטרות ועל כן, הם גם מגיעים במגוון רחב של גדלים ועיצובים – כך לדוגמא, על תיקי הגב נמנים גם תיקי הילקוט.
בטרם בחירת תיקי גב מומלץ להגדיר צרכים ומטרות – לדוגמא, האם את מתכוונת לשים בתיק לפטופ או חפצים גדולים אחרים או שהוא אמור להכיל פריטים קטנים בלבד. החלטה נוספת נוגעת לשאלה אם מדובר בתיק ליומיום או תיק ליציאה.

תיקי שק
תיקי שק נחשבים בשנים האחרונות לאחד מהטרנדים האופנתיים בעולם תיקי הנשים. לרוב, תיקי שק יכללו תא מרכזי גדול בלבד (ולעיתים, גם תא או תאים פנימיים נוספים).  תיקי שק יכולים להגיע בגדלים שונים והם מתאימים בעיקר לנשים אשר אוהבות לשאת איתן כמות גדולה של חפצים.

כמובן, שאלו הם רק חלק מסוגי התיקים הבולטים ולרשימה ניתן לצרף גם תיקי החתלה, תרמילים, פאוצ'ים וסוגים נוספים של תיקים. יש גם כאלו אשר מסווגים את סוגי התיקים בהתאם לחומרי הגלם מהם הם עשויים – כאשר לרוב אלו יהיו תיקי עור לעומת תיקי בד.
ישנן לא מעט נשים שאצלן הסיווגים של תיקי נשים יתבצעו בהתאם למותג אשר עומד מאחורי התיקים – כאשר, בעולם התיקים יש מספר מותגים הנחשבים לגדולים ובולטים.

אם גם אתן תרות אחר תיקי נשים או אקססוריז אחרים, תשמחו לגלות שהגעתן למקום המתאים. מוזמנות לעיין בהיצע האפשרויות הרחב והמגוון ולבצע את הבחירה המתאימה.