6 טיפים פשוטים לסטיילינג הורס לגברים

ההופעה החיצונית שלך לא רק מעבירה מסרים, אלא נותנת לך תחושה טובה וביטחון שיא! כי כשאתה לבוש טיפ טופ עם אאוטפיט ממותג, כל המבטים מופנים אליך, בוודאי ובוודאי בעולם העסקים והדייטים. 

אז איך ליצור סטיילינג מושלם? איך תקבל לוק רציני ומרשים? אולי להיות כובש ועוצמתי עם ביטחון שיא? ספויילר - לקנות את הפריטים הנכונים. 

נכון שהארון שלך עמוס בגדים, אבל תמיד כשיש לך אירוע או סתם יציאה עם חברים, איך לך מה ללבוש... למה זה קורה? וואו... מלא סיבות.
יכול להיות שהם לא במידה, לא מתאימים למבנה הגוף שלך או שהצבעים והגזרות די חוזרים על עצמם וכבר נהיה משעמם. כן הכל יכול להיות. אז בוא נראה כמה טריקים שירעננו לך את המלתחה. 

1. חולצה מכופתרת זה מאסט!

תמיד, אבל תמיד תאבזר את המלתחה שלך עם חולצה מכופתרת, כי אתה בהחלט לא יכול לדעת איזה אירוע יפתיע אותך. האירוע יכול להיות חתונה, בר מצווה ואפילו מסיבת רווקים של חבר.

רק נזכיר שעונת האירועים בפתח, אז לפני שתכין את פנקס הצ'קים, תאבזר את המלתחה! אבל אם כבר חולצה מכופתרת, זה לגמרי הסטייל ההורס של מותג גאנט ובמיוחד דגם SLIM BROADCLOTH שמגיע בכמה צבעים לבחירה. 

להצצה בקולקציית המכופתרות >

 

2. מניפת צבעים היא לא רק לנשים

צבעים? מניפת הצבעים כוללת ים אפשרויות ולא רק שחור ולבן. נכון שאפור, כחול ולבן משתלבים בעולם העסקי, אבל בוא, כמה אפשר?
תמיד כיף ללבוש צבע ניטרלי, אבל יש מקומות שאתה חייב לבלוט עם טישירט הורסת המעוצבת עם הדפס ממותג.
כמובן שלא צריכים צבעים זוהרים, אותם תשאיר לבגד הים שלך, אלא צבעים שמתאימים לך ועדיין בקטגוריית "הרגועים" כמו טישירטים של הוגו בוס.

לצפייה בקולקציית הטישירטים > 

 

3. ספורטיבי זה האלגנט החדש

לפעמים נדמה שנעלי סניקרס הם ההמצאה הכי טובה לגברים, אם לא נפלת בקסמם, אז זה בהחלט הזמן... הן משדרגות כל הופעה,
מאפשרות לך לקבל מראה קליל ולא מחייב ואפשר לשלב אותן עם כל הופעה! אנחנו ממליצים לבחור סניקרס בצבע ניטרלי, לבן או שחור, אבל אם אתה חייב משהו קצת נועז,
יש ים סגנונות עם הדפסים כמו הסניקרס ההורסות של מותג אוף-וויט. 

לצפייה בקולקציית הסניקרס > 

 

 

4. גרביים קונים מהר... ונעלים? מממ... 

אחרי שדיברנו על סניקרס ועפנו על הדגמים, פה נעצור ונסביר שהגרביים חייבות להתאים לסניקרס. בבקשה! רק לא גרביים ארוכים עם סניקרס, בטח שלא עם ברמודה.
תוכל בצ'יק למצוא גרבי סירה שמסתתרות אי שם בתוך הסניקרס ואת הגרביים הארוכים תשאיר לחדר כושר, סבבה? 

לצפייה בקולקציית הגרביים >

 

5. בוא נדבר על ג'ינס טוב

ג'ינס טוב ברוב המקרים פותר לך את כל הדילמות, הרי אין כמו השילוב המושלם של ג'ינס וטישירט עם סניקרס. אבל, ויש כאן אבל גדול... הג'ינס חייב להיות במידה הנכונה שלך,
לא רחב מידי ולא צמוד וכמובן בגזרה המתאימה למבנה הגוף שלך. אם החלטת ללבוש ג'ינס עם קרעים, כדאי לשלב אותו עם חלוצה חלקה, וכך גם להיפך - ג'ינס חלק עם טישירט מקושקשת או עם הדפס בולט. 

להצצה בקולקציית הג'ינסים ההורסים של דיזל >>

 

6. להשלמת הלוק, בושם שהופך אותך לעוצמתי

אז אחרי שחפרנו על הלוק החדש שלך, זה הזמן לבנות את הזהות שלך עם בושם שישאיר את החותם שלך.
כן, בושם הוא בהחלט פריט חובה, במיוחד עם לוק חדש כמו שלך. למראה נועז, יתאים בושם CALVIN KLEIN EUPHORIA, לתחושה סקסית יתאים בושם לגבר GUCCI INTENSE OUD.
בכל מקרה, תמיד תוכל להציץ ממש כאן ולבחור את הבושם שלך.