המוצר התווסף בהצלחה לסל הקניות



שאלות ותשובות

הזמנות

איך מבצעים הזמנה באתר?

מצאתם את המוצר שאתם אוהבים? בחרו את הצבע והמידה שאתם רוצים והוסיפו את המוצר לסל הקניות בלחיצה על כפתור 'הוסף לסל'.

להמשך תהליך הרכישה ועל מנת לראות את המוצרים שהוספתם לסל הקניות ניתן ללחוץ על כפתור 'סל הקניות' או על הסל בקצה העליון השמאלי של המסך.

לתשלום, לחצו על הכפתור 'מעבר לקופה'. בעמוד התשלום עליכם להכניס את הכתובת למשלוח, לבחור את שיטת המשלוח ואת אמצעי התשלום. לאחר מילוי כל הפרטים ולסיום ההזמנה, לחצו על הכפתור 'בצע הזמנה'.

האם חייבים לפתוח חשבון באתר כדי להזמין?

ניתן לרכוש באתר מבלי לפתוח חשבון וניתן גם להתחבר דרך חשבון הפייסבוק שלכם. אנו ממליצים להירשם לאתר על מנת להפוך את תהליך הרכישה לפשוט ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לצפות בפרטי ההזמנה שלכם, לשמור מוצרים שאהבתם, את כתובות המשלוח שלכם, את פרטי האשראי, ולקבל עדכונים על מוצרים חדשים ומבצעים שווים.

איך יודעים שההזמנה התקבלה?

בסוף תהליך הרכישה יישלח מייל עם מספר הזמנה ופירוט המוצרים שהוזמנו המאשר את קבלת ההזמנה. אנו ממליצים לעבור על פרטי ההזמנה ולוודא שהמוצרים שנרכשו הם אלו שבחרתם מבחינת מידה, צבע וכמות וכי הכתובת למשלוח ומספר הנייד מעודכנים.

אם לא קיבלתם מייל המאשר את קבלת ההזמנה, ייתכן שהמייל נמצא בתיקיית ה - Spam בתיבת המייל שלכם או שההזמנה לא הושלמה מסיבה כלשהי. אתם מוזמנים לפנות לשירות הלקוחות שלנו בכל שאלה ונשמח לבדוק עבורכם את סטטוס ההזמנה או לסייע לכם להשלים את הרכישה.

איך בודקים את מצב ההזמנה באתר?

משתמשים רשומים יכולים לבדוק את סטטוס ההזמנה שלהם בעמוד 'ההזמנות שלי'.

איך מעדכנים שינויים לאחר ביצוע ההזמנה?

אם לאחר קבלת אישור ההזמנה למייל, ברצונכם לעדכן את פרטי ההזמנה או המשלוח, פשוט השיבו למייל אישור ההזמנה וכתבו לנו אילו פרטים תרצו לעדכן ואנו נדאג לעדכן אותם.
שימו לב - שינויים יתאפשרו רק במידה וההזמנה טרם נארזה למשלוח.

אם לא ניתן להוסיף את המוצר לסל הקניות זה אומר שהוא אזל מהמלאי?

אם בחרתם מוצר, מידה או צבע ובמקום כפתור 'הוסף לסל' ישנו כפתור 'חסר במלאי' זה אומר שהמוצר אינו נמצא כרגע במלאי. במקרה כזה תוכלו להכניס את כתובת המייל שלכם ולקבל הודעה מיד כשהמוצר יחזור למלאי.

איך בוחרים מידה נכונה באתר?

המידות המוצגות באתר הן מידות אירופאיות ולמרבית המותגים מוצגת טבלת מידות כללית בה ניתן להיעזר. לרוב, מידות הנעליים והבגדים אמורות להיות תואמות למידה הקבועה שלכם ובמוצרים בהם מומלץ לקחת מידה גדולה או קטנה יותר, תופיע הודעה מתאימה ליד סרגל המידות בעמוד המוצר. אם אינכם בטוחים איזו מידה כדאי לכם לבחור, שירות הלקוחות שלנו ישמח לעזור ולייעץ.

איך ניתן לשלם באתר?

ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או עם חשבון PayPal והחיוב מתבצע ברגע שהעסקה מאושרת ע"י חברת האשראי / PayPal. לא ניתן לשלם במזומן, בצ'קים או בהעברה בנקאית.

האם ניתן לשלם בתשלומים?

ברכישה בכרטיס אשראי ניתן לחלק את התשלום עד 3 תשלומים ללא ריבית או עד 12 תשלומים בקרדיט.
בתשלום בכרטיס אמריקן אקספרס ניתן לחלק את התשלום עד 3 תשלומים ללא ריבית בלבד.
בתשלום באמצעות חשבון PayPal אין אפשרות לחלק את התשלום לתשלומים.

איך משתמשים בקוד קופון שקיבלתי?

את קוד הקופון ניתן להזין במקום המיועד לכך הן בסל הקניות והן בקופה.
ניתן לממש קוד קופון אחד בלבד בכל רכישה.

משלוחים

איך המשלוח מגיע אליי ומהו זמן האספקה?

משלוח עם שליח עד הבית מגיע לכתובת המשלוח שבחרתם תוך 1-2 ימי עסקים.

זמני אספקת המשלוחים הנה בימים א'-ה' בין השעות 09:00-18:00.

כאשר החבילה תצא לדרך, תקבלו הודעה מחברת המשלוחים שהמוצר נאסף ממחסני החברה והודעה נוספת כאשר השליח יהיה בדרכו אליכם.

אנו ממליצים בשלב ההזמנה לציין את הכתובת למשלוח בה אתם נמצאים במהלך שעות היום. אם פספסתם הודעה או שיחה מחברת המשלוחים, ינסו לתאם אתכם משלוח ליום שלמחרת.

משלוח בדואר רשום מגיע לסניף הדואר הקרוב לכתובת המשלוח שבחרתם תוך 7-14 ימי עסקים.

ימי עסקים הינם ימי חול א'-ה' ואינם כוללים סופי שבוע, חגים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים.

מהי עלות המשלוח?

משלוח עם שליח עד הבית הנו חינם בקנייה מעל 99 ₪.
עלות משלוח עם שליח עד הבית בקנייה עד 99 ₪ הנו 14.90 ₪.
משלוח בדואר רשום הנו חינם.

אם לא הייתי בבית כשהשליח הגיע?

במידה ואתם לא נמצאים בבית על מנת לקבל את המשלוח, ניתן לאשר לשליח, בהודעה כתובה בלבד, להשאיר את החבילה על יד הדלת. כמו כן, ניתן לתאם עם חברת המשלוחים מועד אחר בו תהיו זמינים לקבל את המשלוח.

האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

אם ברצונכם לשנות את שיטת המשלוח, פשוט השיבו למייל אישור ההזמנה שקיבלתם וציינו מהי שיטת המשלוח שברצונכם לבחור ואנו נדאג לעדכן זאת.
שימו לב - שינויים יתאפשרו רק במידה וההזמנה טרם נארזה למשלוח.

האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

אם ברצונכם לשנות את הכתובת למשלוח, פשוט השיבו למייל אישור ההזמנה שקיבלתם וציינו מהי הכתובת החדשה למשלוח ואנו נדאג לעדכן זאת.
שימו לב - שינויים יתאפשרו רק במידה וההזמנה טרם נארזה למשלוח.

ביטולים והחזרות

האם ניתן לבטל הזמנה באתר?

אם ברצונכם לבטל הזמנה, פשוט השיבו למייל אישור ההזמנה שקיבלתם וציינו שברצונכם לבטל את ההזמנה ואנו נדאג לבטל אותה.
שימו לב - ביטול הזמנה יתאפשר רק במידה וההזמנה טרם נארזה למשלוח.

אם קיבלתי את ההזמנה ואני רוצה להחזיר את המוצר?

ניתן להחזיר את המוצר ע"י פנייה לשירות הלקוחות שלנו שיתאם עבורכם איסוף ע"י שליח בזמן ומהכתובת שנוחה לכם. עלות החזרת מוצר ע"י שליח הנה 24.90 ₪.

כמו כן, ניתן להחזיר את המוצר למחסני החברה בכתובת:
גולד אמראלד - הסיבים 10, פתח תקווה, 4959371

אם קיבלתי את ההזמנה ואני רוצה להחליף את המוצר?

ניתן להחליף את המוצר ע"י פנייה לשירות הלקוחות שלנו שיתאם עבורכם החלפה ע"י שליח בזמן ומהכתובת שנוחה לכם. עלות החלפת מוצר ע"י שליח הנה 44.90 ₪.
השליח יביא לכם את המוצר החדש ויאסוף מכם את המוצר שברצונכם להחליף.
שימו לב - ניתן להחליף מוצר אך ורק במוצר זהה במידה שונה.

האם ניתן להחזיר מוצר בודד שנרכש כחלק מסט?

לא ניתן להחזיר מוצר בודד שנרכש כחלק ממארז או סט, אלא רק את כל המוצרים הכלולים במארז או בסט.

האם ניתן להחזיר מוצר בודד שנרכש במבצע הכולל מספר מוצרים?

לא ניתן להחזיר מוצר בודד שנרכש במבצע, אלא רק את כל המוצרים שנרכשו במסגרת המבצע.

מידע כללי

מה זה פלטין אקספרס?

אתר המותגים הגדול ביותר בישראל המביא לכם לפני כולם את הקולקציות החדשות והנחשבות ביותר של כל המותגים הבינלאומיים הכי חמים בתחום האופנה, הביגוד וההנעלה עם חווית קנייה מעולם אחר ומשלוח אקספרס עד דלת הבית.

האם לפלטין אקספרס יש חנות פיזית והאם המחירים בה זהים למחירים באתר?

לרשת פלטין יש 7 חנויות באזור המרכז. המוצרים נמכרים במחיר זהה בחנויות ובאתר למעט מבצעים ייחודיים. כמו כן, באתר פלטין אקספרס ישנם מותגים בלעדיים לאתר שאינם נמכרים בחנויות.

איזה מותגים נמכרים באתר?

אתר המותגים הגדול ביותר בישראל מביא לכם את מותגי האופנה המובילים בעולם במחירים ללא תחרות.
פלטין אקספרס מציע את מבחר המותגים הגדול בישראל בתחום האופנה, הביגוד וההנעלה הכולל את הקולקציות החדשות והנחשבות ביותר של עשרות מותגים, ביניהם, אדידס, נייק, רייבן, ורסצ'ה, טומי הילפיגר, אמפוריו ארמני, ריפליי, דיזל, נאוטיקה, מייקל קורס ועוד.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול אבטחת מידע SSL והמידע שנמצא באתר מוצפן ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. בנוסף, בכדי למזער חשיפת מידע אנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים.

איך ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר?

ניתן לשחזר את הסיסמה לאתר בלחיצה על הקישור 'שכחת את סיסמתך?' בעמוד הכניסה לחשבון שלכם באתר. לאחר לחיצה על הקישור, מלאו את המייל אתו נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח אליכם לשם. כעת תוכלו לבחור סיסמה חדשה ולהתחבר לחשבון שלכם.
ILS