סניקרס שיתאימו לכל לוק

הידעתם שמבין כל סוגי הנעליים שבעולם, נעלי הסניקרס הם הנעליים הנמכרות ביותר? הידעתם שנעלי הסניקרס הנמכרות ביותר בהיסטוריה האנושית הם נעלי אולסטאר? הידעתם שעד תחילת המאה ה-21 נמכרו בעולם למעלה מ-750 מיליון זוגות של נעלי אולסטארס? ועם כאלו עובדות ונתונים זה הזמן לדעת יותר על נעלי סניקרס בכלל ונעלי אולסטארס בפרט.

מה חשוב לדעת על נעלי סניקרס?

סניקרס הם למעשה הגדרה כוללת לכל סוגי נעלי הספורט המיועדים לשימוש יומיומי, והם מיוצרות לרוב מסוליית גומי גמיש וחלק עליון המיוצר מבד, קנבס או עור. נעלי הסניקרס מיוצרות כיום במספר דגמים עיקריים הכוללים: נעלי סניקרס גבוהות עד מעל הקרסול, נעלי סניקרס נמוכות המגיעות עד הקרסול ונעלי סניקרס MID CUT שהן למעשה שילוב בין הדגם הגבוה לנמוך.

החברה הראשונה בעולם שהחלה לייצר את נעלי הסניקרס היא חברת CONVERCE ALL STAR שהחלה לייצר נעלי בד עם סוליה גמישה כבר בשנת 1917, ומאז ועד היום היא מובילה את מכירות נעלי הסניקרס ברחבי העולם. כיום, כל מותג נעליים מוביל, מייצר מספר דגמים של נעלי סניקרס, וביניהם: נעלי סניקרס של חברת אדידס, אסיקס, ריבוק, ניו באלנס, פומה ועוד. מותג הנעליים נייקי הגדיל לעשות ורכש את חברת קונברס אול סטאר בשנת 2003, והשכיל לשמור על שם המותג המהווה שם גנרי בתעשיית נעלי הסניקרס העולמית.

אז מה הופך את נעלי הסניקרס לנעליים הנמכרות ביותר בעולם?

העובדה שמדובר בנעלי ספורט לשימוש יומיומי, היא זאת ההופכת את נעלי הסניקרס לאחד מסוגי הנעליים הנמכרות ביותר בעולם, כאשר דגמי סניקרס דוגמת נעלי אולסטארס גבוהות או נמוכות, יכולות להתאים לכל אאוטפיט אותו בחרתם ללבוש ואין זה משנה לאן אתם הולכים עם הנעליים...למקום העבודה המשרדי, לאירוע משפחתי או לכל מקום אחר, את נעלי הסניקרס תוכלו להתאים לכם לוק ולכל צבע.

PLATIN  מציגה: עשרות דגמי סניקרס של המותגים המובילים במחירים שוברי שוק!

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא עשרות דגמים של נעלי סניקרס המיוצרים על ידי המותגים המובילים ביותר בעולם, החל מנעלי אולסטארס, דרך סניקרס של מותגי הספורט המובילים ועד לנעלי סניקרס של מותגי הפרימיום המבוקשים ביותר. באתר המכירות שלנו תוכלו לרכוש דגמי סניקרס מקוקלצייה חדשה וקולקציות קודמות ולהבטיח לעצמכם את המחיר האטרקטיבי ביותר. דגמי הסניקרס המשווקים באתר המכירות שלנו מיועדים לנשים וגברים כאחד והם מגיעים במבחר רחב של צבעים ומידות. לצפייה בדגמי הסניקרס המשווקים דרכנו לחצו כאן