סיילים, תאריכים שלא כדאי לפספס

מחפשים אחרי הסיילים הכי שווים והכי משתלמים בענף האופנה? זה הזמן לסמן לעצמכם את התאריכים שאסור לכם לפספס לאורך כל ימות השנה.

מבצעי מכירות הידועים בשם סיילים היו חלק בלתי נפרד מתחומי המסחר השונים מאז ומתמיד, אך בשנים האחרונות, עם התגברות הרכישות המקוונות מסביב לעולם, מועדי  ה-סיילים השונים הפכו למעין יום חג עבור מיליוני לקוחות (אם לא יותר) מסביב לעולם. בין הסיילים המוכרים ביותר בעולם הקניות המקוונות תוכלו למצוא את:

  • בלאק פריידי המתקיים מדי שנה ביום שישי שלאחר חג ההודיה (בדרך כלל בסוף חודש נובמבר) כאשר בישראל נהוג לציין את ה-בלאק פריידי במסגרת ימי מכירות מיוחדים המתקיימים בכל אחד מימי השישי של חודש נובמבר.
  • סייבר מאנדיי - סייל נוסף המתקיים מדי שנה בחודש נובמבר הוא הסייבר מאנדיי אותו מציינים בעולם הקניות המקוונת ביום שני שלאחר חג ההודה.
  • יום הרווקים הסיני - שמדברים על סיילים של חודש נובמבר מדי שנה אי אפשר שלפספס את יום הרווקים הסיני שהפך בשנים האחרונות לאחד מימי המכירות המקוונות עם הכי הרבה מכירות מסביב לעולם. את יום הרווקים הסיני מקיימים ב-11 לנובמבר מדי שנה.
  • שופינג איי אל – טירוף המכירות המקוונת של נובמבר כולל בתוכו גם חג מכירות ישראלי שמתקיים מדי שנה במקביל ליום הרווקים הסיני כלומר ב-11 לנובמבר.

מעבר לכך, תוכלו למצוא סיילים מיוחדים לאורך כל ימות השנה כאשר מתחלפות העונות וקולקציית החורף או הקיץ מפנה את מקומה לטובת העונה העוקבת. בתקופות אלו בין חודש מרץ לאפריל מדי שנה ובין חודש אוגוסט לספטמבר, תוכלו למצוא מגוון רחב של סיילים בעיקר בענף האופנה.

ומה אצלנו ב-PLATIN?

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים תוכלו למצוא מבחר גדול של מבצעים לאורך כל ימות השנה וזאת הודות למבצעי נייק אאוטלט, מבצעי אדידס אאוטלט ומבצעי אאוטלט נוספים של מותגי הספורט המובילים. כמו כן, אנו מציעים הנחות ענק של עד 50% בכל פעם שאנו מחדשים את הקולקציה באתר ומשנים אותה מקולקציית חורף לקיץ או להיפך.

בנוסף לכל אלו, חברי המועדון שלנו זוכים לקבל מאיתנו מייל אישי בכל פעם שאנו מעלים לאתר סייל כזה או אחר לזמן מוגבל בזמן, וזאת במקביל למבצעים המיוחדים השמורים אך ורק לחברי המועדון שלנו. אז למי אתם מחכים? כנסו עכשיו לקטגוריית SALE באתר וגם אתם תוכלו להתרשם מכל המבצעים הכי שווים של בגדי המותגים.