מה הניחוח שלך אומר עליך?

אנחנו מבזבזות אלפי שקלים בשנה על בשמים על מנת להריח טוב. 

את הבחירה אנחנו עושות על פי הטעם האישי שלנו, חמוץ, מתוק, עדין או חזק שמשאיר אחריו שובל של ריח, לכל אחת יש את ההעדפות שלה. 

והאמת היא שבדיוק כמו שהלבוש שלך מראה את מה שאת מעוניינת לשדר, כך גם הניחוח שלך משדר את האופי שלך החוצה לסביבה.  אז מה הניחוח שאת בוחרת אומר עליך? ריכזנו עבורכן כמה נקודות. 

 

ניחוח פרחוני - הנשית והרומנטית

את מאוד נשית ואת לא מרגישה צורך להתנצל על זה, את רומנטית מאוד, את אוהבת לקבל פרחים מבן הזוג שלך לפני השבת ואת תמיד תעדיפי ארוחה בשקיעה או לאור נרות. ואם אין לך בן זוג אז את בוודאי מדמיינת את הפגישה שלכם כשהוא נתקל בך במקרה ברחוב כמו בסרטים. 

 

ניחוח הדרי - הנקייה והמסודרת

את תקתקנית בכל מה שקשור למשימות היום יום, את זאת שאחראית על ארגון המפגשים החברתיים וימי ההולדת בחבורה שלך ואת זאת שפונים אליה עם כל התלבטות כי יודעים שתעשה סקר ותכריע מה יותר טוב ומשתלם. 

כך את גם בניקיון הבית, הריח האהוב עלייך הוא בכלל אקונומיקה ואין יום כמעט שבו את לא מעבירה שטיפה על הרצפה כדי לראות את הברק של הניקיון שאת כל כך אוהבת. 

 

ניחוח מתוק - הסקסית והחזקה

הסקסיות נוטפת ממך, את אוהבת ריחות מתוקים וחזקים שמשאירים שובל של ריח מאחורייך גם אחרי שעזבת את המקום.  אין מצב שלא ידעו שהגעת, גם בגלל הריח וגם בגלל הרעש והנוכחות שאת מביאה איתך לכל מקום. 

ואת כל זה את עושה בצורה חברותית, כזאת שגורמת לאנשים לאהוב אותך ולהתמכר אלייך. 

 

ניחוח פירותי - הפרועה והחוגגת 

את מסמר הערב, את חיית מסיבות ואת תמיד יודעת להנות ולמצות כל רגע מהערב. תוך כדי שאת חוזרת מיציאה עם חברות את כבר מתכננת את היציאה הבאה בתור ודואגת לנצל כל רגע בחיים. חברות שלך אומרות תודה עלייך כי בלעדייך כנראה שהיה להן משעמם מאוד. 

 

ניחוח עדין - הביישנית והשקטה

את שקטה ונעימה לכולם, את מסמיקה כשאומרים לך שלום, ואת מעדיפה לא להיות במרכז העניינים. 

מי שרוצה לדבר איתך יצטרך לגשת אלייך ולא יצעק לך מרחוק, והאנשים הקרובים אליך באמת הם אלה שנהנים מכל הטוב שאת מפיצה. כמו בחיים כך גם הריח שלך, עדין מאוד כך שרק מי שמתקרב אלייך יכול להריח אותו. 

 

לסיכום, בשמים לנשים מחביאים בתוכם את האמת על האופי של מי שבוחרת בהם, שימו לב לריחות השונים בפעם הבאה כשאתן נפגשות עם חברות :) 

באתר תוכלו למצוא מגוון בשמים לגברים ונשים מהמותגים המובילים במחירים משתלמים!