נעליים לילדים

לרכוש נעליים לילדים היא משימה מורכבת.

השפע הוא עצום, הילדים שלנו גדלים מהר, הנעלים שלהם הופכות לקטנות עוד לפני שמציתם את השימוש בנעל. מצד אחד, אתם רוצים לקנות לילדים שלכם איכות, מצד שני האיכות עולה ביוקר והיא לא מחזיקה זמן רב, לכן, השיקול להכריע בהתלבטות בין איכות למחיר הופך למורכב יותר. 

בנעלים, אסור להתפשר על האיכות, והן גם לא תמיד חייבות לעלות הון, מה שחשוב לשים לב בעת הקנייה הוא שהנעליים חייבות להתאים לרגליים של הילדים שלנו בצורה מושלמת ונוחה, אחרת, יהיו השלכות, המאמר שלפניכם מפרט על הדברים החשובים בבחירת הנעל ומדוע חשוב להקפיד על רכישת נעליים נוחות. 

 

בחרו במידה המתאימה

נעליים במידה גדולה מדי, לא תהיה נוחה להליכה, לכן, יהיה לילד קשה לייצב ולאזן את עצמו והדבר יפגע לו בהתפתחות. בנוסף, נעליים במידה גדולה מדי עלולות לגרום לנפילה של הילד וחלילה לפציעה. 

לעומת זאת, נעליים במידה קטנה מדי, ילחצו על הרגל של הילד, יעכבו את הגדילה של הרגל ויגרמו לפגיעות פיזיות רציניות. 

עם כמה שזה מצער שהנעל תוחלף בעתיד הקרוב - הנעל צריכה להיות בדיוק במידה של הילד, על מנת שתחזיק לו את הרגל כמו שצריך, תהיה בטיחותית ולא תפגע בהתפתחות התקינה. 

איך נדע אם המידה טובה? הכניסו את המפרק הראשון של הזרת בין העקב של הרגל ובין הנעל, במידה והזרת נכנסת בקלות - המידה מתאימה, במידה והתקשתם להכניס את הזרת או שיש מרווח של יותר מזרת - המידה לא מתאימה. 

 

בדקו את הסוליה

הסוליה של הנעל צריכה לענות לכם על דרישה חשובה מאוד - מניעת החלקה. 

כשאתם רוכשים נעלי ילדים אתם חייבים לרכוש נעליים בעלי סוליה נגד החלקה, החלקות הן מסוכנות מאוד ויכולות לגרום לילד שלנו פציעות קשות (כמו למשל נפילה על הראש). 

איך נדע אם הסוליה טובה? היפכו את הנעל ובדקו האם יש חריצים, נקודות או כל דבר מחוספס על הסוליה. 

 

נוחות, נוחות ושוב נוחות

דבר נוסף שהוא חשוב מאוד ברכישת נעליים לבנים ולבנות, הוא הנוחות של הילד כשהוא נועל אותן.

גם אם הנעליים יפות, מתאימות לעונה ודומות לנעליים שהחברים של הילד לובשים - אם לילד שלכם לא נוח - תוותרו. 

איך נדע אם הנעל נוחה? פשוט נקשיב לתגובות של הילד ונשים לב להליכה שלו כשהוא מודד אותן. 

 

לסיכום, כאשר אתם רוכשים נעליים לבנות ולבנים שלכם, חשוב מאוד לשים לב לכל הדגשים שכתבנו ולא להתעצל ולהקטין ראש, זכרו, יש דברים שאפשר להתפשר עליהם, אבל כשזה נוגע להתפתחות לבטיחות של הילדים שלכם - אל תתפשרו, זה יעלה לכם ביוקר.