הפריטים שישדרגו לך את האאוטפיט

הקיץ כבר וזאת סיבה מעולה לרענן את האאוטפיט מהקיץ הקודם עם פריטים שישדרגו לכן אותו. 

גם אם חרשתן על בגד מסוים בקיץ הקודם, אם תוסיפו את הפריטים הנכונים - הוא יראה לכן משודרג, חדש וכזה שדורש עוד סבב חרישות. במאמר שלפניכן ריכזנו עבורכן כמה פריטים שישדרגו לך את האאוטפיט ויהפכו אותו ללא פחות ממושלם. 

 

תיקים 

תיקים לנשים הם פרטי אקססוריז אידיאליים להשגת הטוטאל לוק בצורה מושלמת, כמובן שחשוב להתאים את התיק ללוק ולמקום אליו אתן הולכות, למשל, השתמשו בתיק ערב אם אתן יוצאות לדייט ובתיק ים אם אתן נוסעות לתפוס קצת צבע.

למי מכן שלא בקטע של תיקים ומעדיפה להיסחב רק עם הדברים ההכרחיים באמת - יש היום שלל ארנקים לנשים המשמשים כתיק קטן וקומפקטי, המתאים לטלפון, כסף ושפתון, ועדיין - משדרגים את הלוק. 

 

נעליים 

הנעליים הנכונות ישדרגו לכן את הלוק וישלימו את האמירה שאתן רוצות להעביר בלבוש. 

למשל, אם אתן רוצות להעביר וייב אלגנטי - בחרו בעקב פתוח (כמובן שרצוי שיהיה נוח). 

במידה והלוק שאתן רוצות להעביר הוא אלגנטי אבל לא מתאמץ - בחרו דווקא בסנדל אלגנטי שמרשים לא פחות מעקבים ועדיין משדר פחות התאמצות. 

ואם הלוק שאתן מעוניינות להעביר הוא דווקא יום יומי ספורט אלגנט - בחרו בסניקרס שתמיד סוגרות פינה ונראות מעולה כמעט עם כל בגד שתחליטו ללבוש. 

 

חגורות 

חגורות למיניהן ישדרגו לכן את הבגדים, החל מחגורה שניתן להניח על המותן מעל שמלה רחבה ועד לחגורה דומיננטית שאפשר להוסיף למראה של ג'ינס וחולצה לבנה, למעשה מדובר בתכשיט המושלם לבגד. 

 

כובעים 

כובעים שונים יכולים לשדרג את הלוק בצורה מהממת ובאותה נשימה גם להיות פתרון ליום שכל אישה מכירה שבו קמתן עם שיער שפשוט לא מסתדר. כיום ישנו מגוון עצום של כובעים, החל מכובעי קש ועד לכובעים מעוצבים שיכולים להתאים גם לערב יסגרו לך את הפינה. 

 

תכשיטים 

ואחרונים אבל לא פחות חשובים - תכשיטים כמו עגילים, שרשראות, צמידים, טבעות וכו'. 

אם לבשתן בגד קצת משעמם התכשיטים הנכונים יקפיצו לכן אותו כמה רמות למעלה עד כדי שתוכלו לשדרג בעזרתם לוק יום יומי ללוק של ערב

 

למרות שמדובר "רק" בפריטים משלימים ולא בבגדים עצמם, פירטי האקססוריז השונים יכולים לגמרי לגנוב את ההצגה ולהפוך את הטוטאל לוק שלכן מלוק רגיל שרואים אצל הרבה נשים ללוק שימשוך תשומת לב ויגרום לאנשים לסובב את הראש ברחובות. 

באתר תוכלו למצוא את כל הפריטים שיכולים לשדרג לכן את הלוק בצורה היפה והמיוחדת ביותר מכף רגל ועד ראש.