גברים, כך תתלבשו למשרד!

עובדים בעבודה משרדית ומתלבטים בכל בוקר מחדש מה ללבוש לעבודה? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים אשר יסייעו גם לכם להתארגן על ה- "לוק" המושלם לסביבת העבודה המשרדית.

עבודה משרדית מחייבת אותנו ב-קוד לבוש המותאם גם לאופי העבודה המשרדית לה אנו נדרשים במהלך יום העבודה וגם לסביבת העבודה בה אנו עובדים. לפיכך, בחירת "לוק" כזה או אחר לגברים שבינינו העובדים בעבודות משרדיות, חייבת להיעשות בהתאם למספר תנאים מקדימים וביניהם: דרישות מקום העבודה בכל הנוגע לקוד לבוש וקהל היעד במקום העבודה - האם מדובר בחבר'ה צעירים וכדומה. מעבר לכך, קיימת חשיבות לכך שתבחרו בבגדים בהם יהיה לכם נוח לבצע את העבודה המשרדית לאורך כל שעות היום.

אז איך תתלבשו למשרד?

כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אפשרויות להשלמת "לוק" יומי לסביבת העבודה המשרדית, החל משילוב אופנתי ומנצח של ג'ינס, חולצה מכופתרת ונעלי ספורט אופנתיות, דרך שילוב של מכנסי פוטר אופנתיים, חולצות פולו ממותגות ונעלי טימברלנד אופנתיות ועד לשילוב של לשילוב של מכנסי ג'ינס, חולצת T SHIRT  מודפסת או ממותגת וג'קט או מעיל להשלמת הלוק.

פריטי לבוש היכולים להשלים לכם את הלוק המושלם לסביבת העבודה המשרדית, כוללים בתוכם עשרות פריטים של מותגים מובילים, לרבות, מותגי פרימיום. כיום, יותר ויותר חברות מותג בתחום הלבשת הספורט, מייצרות פריטי לבוש היכולים להתאים גם לצרכים יומיומיים כגון עבודה משרדית, כאשר מותגים כגון נאוטיקה מאפשרים לכם ליהנות מפריטי לבוש אופנתיים לסביבת המשרד, החל מחולצות מכופתרות וחולצות פולו, דרך מכנסי פוטר ועד למעילים וג'קטים.

PLATIN  מציגים: בגדי מותגים לגברים

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא עשרות פריטים של המותגים המובילים ביותר בעולם. בגדי המותגים שלנו לגברים כוללים בין היתר: חולצות T SHIRT, חולצות מכופתרות, חולצות פולו, מכנסי פוטר, מכנסי ג'ינס, חליפות ספורט, סווטשירים, קפוצ'ונים מעילים וג'קטים של כל המותגים המובילים. בין היתר, תוכלו למצוא אצלנו עשרות פריטים של המותג נאוטיקה המותאמים לסביבת העבודה המשרדית עבור הגברים שביניכם. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו מוצרי הנעלה של המותגים המובילים לצד פריטי אקססוריז המיועדים ומותאמים לגברים שביניכם, לרבות, ארנקים, תיקים, כובעים, חגורות ומשקפי שמש.

רכישה מקוונת דרכנו תאפשר לכם ליהנות מעשרות בגדי מותג במקום אחד וליהנות ממבצעי מכירות אטרקטיביים של כל המותגים המובילים, וזאת במסגרת שיווק מקוון של מוצרי נאוטיקה עודפים ומבצעים מיוחדים אותם אנו מקיימים באופן תדיר.