כך תבחרו נעלי הליכה לעונת הטיולים

עונת הטיולים בפתח וזה הזמן להבטיח לעצמכם נעלי הליכה נוחות ואיכותיות היכולים להתאים לכל מסלול טיולים כזה או אחר.

נעלי טיולים הן הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של נעלי הליכה המותאמות לטיולי שטח בדרגות קושי כאלו ואחרות. נעלי הליכה המיועדות לטיולים הן כמובן נעליים סגורות המספקות הגנה מרבית על כפות הרגליים במהלך הטיול. נעליים אלו, מיוצרות על ידי חברות מותג שונות והן מגיעות בגזרות שונות ודגמים שונים היכולים להתאים לכל מסלול טיולים מועדף עליכם.

כיצד בוחרים נעלי הליכה לעונת הטיולים?

כאשר מדברים על נעלי הליכה המיועדות לטיולי שטח מדברים למעשה על מספר סוגים עיקריים של נעליים:

  • נעלי טיולים גבוהות המיועדות לטיולי שטח במסגרתם תדרשו בין היתר לטפס על גבעות או לטייל בפסגות הרים
  • נעלי טיולים נמוכות המיועדות לטיולי שטח באזורים מישוריים בעיקר
  • נעלי מים לטיולים המיועדות לטיולים במקורות מים שונים כגון נחלים וכדומה
  • נעלי ריצת שטח שהן למעשה שילוב בין נעל ספורטיבית לנעל המיועדת לשטח והיא מיועדת בעיקר למטיבי הלכת שביניכם הנוטלים חלק בפעילויות של מטיבי לכת.

בנוסף, תוכלו למצוא נעלי טיולים מסוג נעלי עבודה דוגמת מגפי בלנסטון המותאמים לטיולי שטח בעונת החורף.

כאשר בוחרים נעלי הליכה לטיולים חשוב להגדיר את סוג הנעל בהתאם למסלולי הטיולים אותם אתם מקיימים ואם אתם חובבי טיולים שאוהבים לטייל בכל מקום ופינה, מומלץ לרכוש גם נעלי טיולים גבוהות, גם נעלי טיולים נמוכות וגם נעלי מים לטיולים.

מעבר לכך, בחירת נעלי הליכה בדומה לבחירתה של כל נעל אחרת, מומלץ שתעשה בהתאם למשקל הנעל והתאמתה למבנה כף רגלכם ומבנה גופכם. נעלי הליכה לטיולים הן ברוב המקרים נעליים כבדות יותר מנעלי ספורט או כל נעל נוחות אחרת ויש לקחת זאת בחשבון.

כמו כן, חשוב להפקיד על נעל שגדולה בחצי מידה או במידה אחת ממידת הנעליים הרגילות שלכם, וזאת על מנת שהנעליים לא יילחצו עליכם מדי לאחר הליכה ממשוכת.

PLATIN  מציגה: נעלי הליכה וטיולים של כל המותגים המובילים

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא היצע גדול ומתחדש של נעלי טיולים ונעלי הליכה לשטח. נעלי הטיולים שלנו מיוצרות על ידי חברות המותג המובילות כגון: טימברלנד, בלנסטון, מירל ועוד, והן מגיעות במבחר עשיר של דגמים ומידות היכולים להתאים עבור כל אחד ואחת מביניכם בהתאם לסוג ואופי מסלולי הטיולים המועדפים עליכם.