הילדים האופנתיים שלנו

הילדים של היום שונים מהילדים שאנחנו היינו. הם הרבה יותר מתוחכמים, הרבה יותר דעתניים וכן, גם הרבה יותר מודעים וכחלק מכך, גם אופנתיים. כיום, יש לא מעט ילדים שכבר בגילאי הגן הצעירים (ואפילו המעון), מביעים דעה בצורה כזאת או אחרת, לגבי הבגדים שהם לובשים – וככל שהגיל עולה כך הדעתנות עולה אתו. לכן, הורים רבים אשר מבקשים לקנות בגדי ילדים, מוצאים את עצמם מתייעצים עם קטנטנים בני 3 אם הם אוהבים את הבגדים או מעדיפים בגדים אחרים – מתוך ידיעה שאם הם יקנו להם בגדים שהם לא אוהבים, הם יסרבו ללבוש אותם ואז אותה קנייה תהפוך להיות בזבוז כסף או סיבה ל"מלחמה".

על בחירה והתאמה

עכשיו, כאשר אנחנו מחפשים בגדי ילדים, זה לא מספיק לוודא שמדובר בבגדים אופנתיים שהילדים מאשרים, צריך לשים לב גם לנושא ההתאמה. לא מעט ילדים לא יסכימו ללבוש מכנס או חצאית, אשר לא ישתלבו באופן המושלם עם החולצה ובחלק מהמקרים, גם עם אותם נעליים לילדים, שישלימו את ההופעה. עכשיו, לכל ילד יש את הפרשנות שלו לנושא ההתאמה – אצל ילדים צעירים יותר ההתאמה יכולה לבוא לידי ביטוי בצבעים הזהים ואילו אצל ילדים גדולים יותר, אלו שיקולים אחרים.
כמובן, שבגילאים גדולים יותר, ילדים יכולים לבוא ולבקש בגדים מסוימים, בהתבסס על הופעת לבוש שהם ראו ביוטיוב/  טיק טוק/ אינסטגרם וכדומה..

עכשיו, זה נכון שההורים לא אמורים להסכים לכל דעה או בקשה של הילדים לגבי בגדים – בכל זאת, עם כל הכבוד לאופנה, הבגדים אמורים גם להיות מותאמים לגיל הילד כמו גם, לאירוע עבורו הם מיועדים – ולכן, ההמלצה היא להציג לילדים מספר אפשרויות אותן ההורים מאשרים ולתת להם לבחור מתוכם.

מהיכן להזמין בגדי ילדים?

מכיוון שבחירת בגדי ילדים היא לא תמיד פשוטה – בעיקר, אם מדובר בילדים דעתניים במיוחד או בכאלו שמאוד חשובה להם האופנה, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את המקום ממנו הבגדים יוזמנו.
כיום, הדרך הקלה והנוחה ביותר להזמנת בגדי ילדים לילדים האופנתיים שלנו עוברת דרך רשת האינטרנט – כאשר, בחירת הבגדים יכולה להתבצע מהבית, מה שימנע ויכוחים קולניים או השתטחויות על הרצפה של החנויות. כאמור, בחירה בחנות איכותית המציעה בגדי ילדים מסוגים שונים כמו גם נעליים לילדים ומקפידה לעדכן את הקולקציות שלה לעיתים קרובות ובהתאם לאופנה, יכולה להוות ללא כל ספק כדרך לקיצור תהליכים ולמענה על שביעות הרצון הן של הילדים  והן של ההורים.