איך לשדרג את ההאוטפיט עם אקססוריז?

חולמים על האאוטפיט המושלם בכל מקום ובכל רגע נתון? זה הזמן להתארגן על מספר פריטי אקססוריז שיכולים לעשות עבורכם את ההבדל...

פריטי אקססוריז הם הגדרה כוללת לכל הפריטים הנלווים להופעה שלכם, בין גם מדובר בצעיפים וכפפות המותאמים לעונת החורף, בין אם מדובר במשקפי שמש היכולים להתאים לעונת הקיץ ובין אם מדובר בפריטי אקססוריז על עונתיים כגון: תיקים, שעוני יד, כובעים ותכשיטי גוף כאלו ואחרים. שדרוג ההופעה שלכם באמצעות אקססוריז מיועד גם לנשים וגם לגברים, כאשר גם לבנות המין היפה וגם לבני המין החזק, מיוצרים כיום פריטי אקססוריז היכולים להתאים לכל הופעה.

שדרוג הההאוטפיט באמצעות אקססוריז - מהיכן מתחילים?

על מנת לשדרג את ההאוטפיט בו בחרתם באמצעות פריטי אקססוריז כאלו ואחרים, חשוב ומומלץ להתייחס לנושא התאמת האאוטפיט למקום אליו אתם הולכים, האם מדובר באאופיט יומיומי לעבודה וכדומה או באאוטפיט לאירוע ערב כזה או אחר אליו הוזמנתם, ובהתאם לכך, להתאים את הסגנון העיצובי של האאוטפיט לצבעים הדומיננטים של ההופעה שלכם.

לנשים שביניכן, קל יותר למצוא פריטי אקססוריז שיכולים להתאים לכל מקום ולכל הופעה, כאשר גם תיקים או כובעים ניתן להתאים לכל הופעה נשית. מנגד, בני המין החזק ידרשו להיות יצירתיים יותר ולעטר את גופם בתכשיטי גוף שונים כגון: שעוני יד, תליון מעוצב, צמידי ספורט לידיים וכדומה.

בשלב זה חשוב לציין שגם תיק עסקים אותו נושאים גברים או נשים מהווה פריט אקססוריז לכל דבר ועניין, וזאת בדומה לכל תיק אחר אותו אתם יכולים לשאת איתכם כהשלמה לאאוטפיט כזה או אחר, לדוגמא: תיקי רחצה אופנתיים לגברים, תיקים מעוצבים לנשים וכדומה.

גם כובעים מהווים פריט אקססוריז משותף לנשים וגברים, כאשר כובע לגבר הוא ברוב המקרים כובע מצחייה ממותג ואילו אצל בנות המין החזק היצע הכובעים הוא רחב ומגוון וכולל בין היתר גם כובעי קש היכולים להתאים להשלמת האאוטפיט המושלם לחוף הרחצה או לטיולי שטח כאלו ואחרים. פריט אקססוריז משותף לנשים וגברים שיכול לשדרג את האאוטפיט הוא החגורה, כאשר התאמתה חייבת להיעשות גם בהתאם לגזרת המכנס/החצאית או השמלה וגם בהתאם לצבעים הדומיננטיים של פריטי הלבוש.

PLATIN מציגה: פריטי אקססוריז שכל אחד ואחת מכם חייב!

אצלנו ב-PLATIN, חנות אונליין לבגדי מותגים, תוכלו למצוא מבחר גדול ומתחדש של פריטי אקססוריז עונתיים ועל עונתיים הכוללים בין היתר: משקפי שמש, תיקים לנשים, כובעים לנשים וגברים, חגורות ותכשיטי גוף. לקולקציית האקססוריז שלנו לחצו כאן.