טרנדים שלא כדאי לפספס בחורף 2021

החורף בעיצומו, וזה הזמן להתעדכן בטרנדים הכי חמים של חורף 2021

חודשי החורף, מאפשרים לכל אחד ואחת מאיתנו לשחרר את הסטייליסט הפנימי המצוי בנו, וזאת לנוכח המספר הגדול (יחסית) של בגדים אותם אנו נדרשים לעטות על גופנו. בכתבה שלפניכם, תוכלו למצוא את כל הטרנדים שאסור לכם לפספס במהלך החורף הקרוב.

כל אחד יושב על משבצת

המשבצות השתלטו על פריטי החורף שלנו כבר בשנה שעברה, אבל השנה הן עוברות מהג'קטים לכיוון המכנסים ולהיפך, ותוכלו למצוא עשרות פריטי הלבשת חורף מעוטרים בדוגמאות שונות של משבצות בכל צבע אפשרי. הדפסי המשבצות מופיעים בגדלים שונים על גבי מעילים, עליוניות, מכנסיים ועוד עשרות פריטים של הלבשת חורף 2021, ולכם כל שנותר לעשות הוא לבחור את המשבצת הנכונה לשבת עליה...

חליפות טרנינג

אופנת הטרנינגים החלה להתפתח עוד בשנות ה-80 של המאה החולפת, כאשר חליפות הטרנינגים היו פריט הכרחי לכל חבר באחת מחבורות הרחוב של ניו יורק. מאז ועד היום, חליפות הטרנינג הפכו לחלק בלתי נפרד מארון הבגדים של כל מי שמגדיר את עצמו כ-מעודכן אופנה. כיום, תוכלו למצוא עשרות דגמים של חליפות טרנינג של המותגים המובילים ביותר, כולל טרנינגים של מותגי פרימיום.

מגפיים על הגובה

מגפי נשים וגברים הן תמיד חלק בלתי נפרד מכל חורף, אך השנה הטרנד המסתמן הוא מגפיים גבוהות לנשים היכולות להגיע עד קצת מתחת לברך. מגפיים לנשים בגובה כזה, יכולות להתאים בעיקר לנשים גבוהות מהממוצע, כאשר מגפיים לנשים נמוכות יותר יכולות להיות בגזרה נמוכה יותר אך עדיין בגובה כזה המדגיש את טרנד המגפיים הגבוהות.

 אקססוריז

בדומה לכל אופנה עונתית, גם בחורף 2021 לפריטי האקססוריז יש חשיבות רבה בהשלמתו של המראה המושלם עבורכם. בין יתר פריטי האקססוריז שהולכים "לככב" בחורף הקרוב תוכלו למצוא  את משקפי השמש עם העדשות המוגדלות המכסות שטח גדול בפנים, את צמידי היד והשעונים אותם נענוד על גבי שרוול הסוודרים והחולצות הארוכות, את כובעי הצמר בצבע הזהה לצבע הנעליים או כל פריט לבוש חורפי אחר ופריטי אקססוריז נוספים שכל אחד מהם יכול להוסיף "שיק" לכל סגנון לבוש שאתם אוהבים.

מחפשים אחר פריטי הלבשה והנעלה לחורף 2021? ב- PLATIN, חנות אונליין למותגי אופנה, תוכלו למצוא מבחר עשיר של פריטים מקולקציית חורף 2021 של המותגים המובילים – כולל מותגי פרימיום שקשה להשיג בישראל. היכנסו לקטגוריית המגפיים שלנו באתר ותחפשו את הקולקציה החדשה הממתינה לכם בחנות האונליין שלנו.